Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem dekoder tv po 6 miesiącach dekoder uległ awarii. Zgłosiłem na gwarancji i odesłałem towar. Niestety przesłano mi ten sam towar ,który odesłałem czyli mój stary dekoder z usterka. Ponownie go odesłałem i pomimo odbioru przesyłki gwarant milczy.
Dodam że allegro zakończyło dyskusję. Jaka jest możliwość powrotu do dyskusji i wyegzekwowania gwarancji.
Kupione w czerwcu 2022 nie ma już takiej oferty od tego sprzedawcy
masz ją na mailu z allegro
albo w historii zakupów
Nie za bardzo rozumiem w tym wątku tych wszystkich wypowiedzi. Moim zdaniem kupujący edisonx chciał normalnie załatwić sprawę - odesłał sprzedawcy tuner do naprawy w ramach gwarancji. Nie był "upierdliwy" i skorzystał z gwarancji. Myślę, że nie miałby za złe sprzedawcy, gdyby otrzymał z powrotem tuner nieco później (bo sprzedawca tez musi go wysłać do naprawy do gwaranta), ale żeby był on sprawny.
Jako sprzedawca - zwróciłbym jeszcze klientowi koszt przesyłki (lub odebrałbym na własny koszt). To chyba normalne. Tak robię. Albo dołączam klientowi coś gratis w zamian za koszty takiej przesyłki. No, ale towar do klienta ma wrócić naprawiony lub wymieniony i to po pierwszej naprawie. Trochę dekoderów nawysyłałem się do naprawy, każdy wrócił naprawiony lub wymieniony na nowy.
Nie wiem co odpisać w takim przypadku, gdyż u mnie nigdy nie zdarzyło się tak, że klient po odesłaniu towaru do naprawy otrzymał nadal niesprawny towar.
Dzięki za normalne podejście do tematu i tak to powinno wyglądać jak opisałeś. Byłem w kontakcie ze sprzedającym i tak oświadczył że dostanę nowy dekoder więc nie wiem po co te dywagacje prawne. Chciałem mieć tylko sprawny dekoder o zwrot kosztów oraz o rekompensatę nie prosiłem. Prosty temat do załatwienia niby.