anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca ignoruje

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Witam. Kupilem przedmiot ktory "jedze" z (Hong Kong)  /dostawa 20 dni. przychodzi towar nie sprawny . 

W ten sam dzien wysylam dla sprzedawcy filmiki ,zdjecia. Dwa dni po tym robie zwryt przez Alegro.

Zwrot na nastepny dzien  przychodzi do sprzedawcy . 

I w tedy spzedajacy pisze, ze wygeneruje jakis kod zwrotu,  z inpost mi przyjdzie ten kod sms....

Z jego slow ten kod byl regenerowany wiele raz ale zadne sms z kodem od inpost do mnie nie przychodzi  .

I sprzedawca pisze : pan nie chce współpracować, jesli pan nie da mi koda z inpost to pan nie otrzyma towar

Ja pisze : jesli tak , to poprosze zwrot pieniędzy

Na co mi odpowiedział sprzedawca : poprorze mi podac kod z inpost

Nie mało ważna rzecz, ze paczke od sprzedawcy otrzymalem Poczta Polska

Co w takim robic ?

I czy mozliwe jest dostac  , (powrot sprawnego towaru  albo pieniędzy?)

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

konto zamknięte
Nie dotyczy

Chętnie zobaczę co Ci tutaj odpiszą pracownicy Allegro. Sam się ostatnio bowiem zastanawiam nad zakupem 1 przedmiotu z Chin (z Allegro), ale obawiam się, że może być spora niezgodność z opisem i nie wiem do końca co wtedy. Z jednej strony ustawa konsumencka o zwrotach nie obowiązuje, bo towar spoza UE. Ciekawe czy działa wtedy bez problemu POK.

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

W takim przypadku , moje doswiadczenie mowi kupowac z **piiip** 

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

A.l.i.x.p.r.e.s

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@stefuraw  Tam masz bezpieczne zakupy?

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

kupuje tam tez wiele rzeczy (jeszcze nie mialem problemu )

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@stefuraw Ok dziękuje za odpowiedź. A zwroty, reklamacja były?

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

jeden raz reklamacja  lcd, za ktora mi zwrócili środki

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Wygralem walke =_). Sprzedawca zwrocil pieniędzy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Skoro odesłałeś towar w ramach reklamacji, z powodu wad, sprzedawca ma obowiązek towar wymienić, naprawić lub oddać wszystkie koszty. Nie może wymagać żadnych kodów.

Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam następnego dnia o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Dziekuje bardzo

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Taka odpowiedz otrzymalem od sprzedawcy   : 

    Decyzja zostanie wydana w terminie ustawowym
    A szantaż może pan uskuteczniać na ukrainie wsrod swoich kolegow rodzimy itd

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Gdy minie 24 godziny poproś tam o pomoc pracownika Allegro, kontynuuj Dyskusję, po każdej odpowiedzi odmownej sprzedawcy proś o pomoc Allegro. Nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Ok. Dziekuje

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@stefuraw Tam masz wszystko opisane w tej dyskusji. Podoba się takie wstawki a tu postaw przecinek a tu kropkę, byle coś napisać. Ale mam nadzieję że się uda odzyskać "zaufanie" do zakupów.

oznacz moderatorów

stefuraw
#9 Pomysłodawca#

Wygralem walke =_). Sprzedawca zwrocil pieniędzy. Dziekuje za pomoc

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Na przyszłość zakupy lepiej robić od sprzedawców którzy mają magazyny i sklepy u nas w kraju ,z zakupami z Azji bywają kosztowne problemy.

oznacz moderatorów