Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupilem przedmiot ktory "jedze" z (Hong Kong) /dostawa 20 dni. przychodzi towar nie sprawny .
W ten sam dzien wysylam dla sprzedawcy filmiki ,zdjecia. Dwa dni po tym robie zwryt przez Alegro.
Zwrot na nastepny dzien przychodzi do sprzedawcy .
I w tedy spzedajacy pisze, ze wygeneruje jakis kod zwrotu, z inpost mi przyjdzie ten kod sms....
Z jego slow ten kod byl regenerowany wiele raz ale zadne sms z kodem od inpost do mnie nie przychodzi .
I sprzedawca pisze : pan nie chce współpracować, jesli pan nie da mi koda z inpost to pan nie otrzyma towar
Ja pisze : jesli tak , to poprosze zwrot pieniędzy
Na co mi odpowiedział sprzedawca : poprorze mi podac kod z inpost
Nie mało ważna rzecz, ze paczke od sprzedawcy otrzymalem Poczta Polska
Co w takim robic ?
I czy mozliwe jest dostac , (powrot sprawnego towaru albo pieniędzy?)
Chętnie zobaczę co Ci tutaj odpiszą pracownicy Allegro. Sam się ostatnio bowiem zastanawiam nad zakupem 1 przedmiotu z Chin (z Allegro), ale obawiam się, że może być spora niezgodność z opisem i nie wiem do końca co wtedy. Z jednej strony ustawa konsumencka o zwrotach nie obowiązuje, bo towar spoza UE. Ciekawe czy działa wtedy bez problemu POK.
W takim przypadku , moje doswiadczenie mowi kupowac z **piiip**
A.l.i.x.p.r.e.s
@stefuraw Tam masz bezpieczne zakupy?
kupuje tam tez wiele rzeczy (jeszcze nie mialem problemu )
@stefuraw Ok dziękuje za odpowiedź. A zwroty, reklamacja były?
jeden raz reklamacja lcd, za ktora mi zwrócili środki
Wygralem walke =_). Sprzedawca zwrocil pieniędzy.
Skoro odesłałeś towar w ramach reklamacji, z powodu wad, sprzedawca ma obowiązek towar wymienić, naprawić lub oddać wszystkie koszty. Nie może wymagać żadnych kodów.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam następnego dnia o pomoc pracownika Allegro.
Dziekuje bardzo
Taka odpowiedz otrzymalem od sprzedawcy :
Decyzja zostanie wydana w terminie ustawowym
A szantaż może pan uskuteczniać na ukrainie wsrod swoich kolegow rodzimy itd
Gdy minie 24 godziny poproś tam o pomoc pracownika Allegro, kontynuuj Dyskusję, po każdej odpowiedzi odmownej sprzedawcy proś o pomoc Allegro. Nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.
Ok. Dziekuje
@stefuraw Tam masz wszystko opisane w tej dyskusji. Podoba się takie wstawki a tu postaw przecinek a tu kropkę, byle coś napisać. Ale mam nadzieję że się uda odzyskać "zaufanie" do zakupów.
Wygralem walke =_). Sprzedawca zwrocil pieniędzy. Dziekuje za pomoc
Na przyszłość zakupy lepiej robić od sprzedawców którzy mają magazyny i sklepy u nas w kraju ,z zakupami z Azji bywają kosztowne problemy.