anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca ma mnie w poważaniu...

MAMY ROZWIĄZANIE!
imagda85
#7 Wielbiciel#

Drodzy Rodacy! Potrzebuję porady. Szukałem prezentu dla dziecka. Problem był taki, że urodziny były nazajutrz... W aukcji było info, że wysyłka max w ciągu 24h. No ale zadzwoniłem i facet na infolinii powiedział mi, że jeśli zamówię do 14stej, a dla pewności najlepiej do 12stej, to że towar wyjdzie tego samego dnia.

Długo nie zwlekałem i już o 10:31 otrzymałem powiadomienie o zakupie i że sprzedający dziękuje za transakcję. Dość dużo przed czasem, który miał mi zagwarantować wysyłkę tego samego dnia.

Problem jest jednak taki, że ł@jzy tego nie wysłały tego samego dnia. Ja musiałem z wywieszonym jęzorem jechać szukać prezentu, a paczka przyszła do paczkomatu nazajutrz po urodzinach 😞

Zwrot niby jest za darmo, ale to muszę iść do paczkomatu, rozpakowywać, wypełniać jakieś chore papiery odstąpienia od umowy i to odsyłać. A ja nie mam czasu się z tym bawić 😞

Napisałem do sprzedawcy co w sytuacji, gdy paczki z paczkomatu po prostu nie odbiorę, tzn czy paczka do nich wróci, a ja otrzymam zwrot 100% wydanych pieniędzy.

Firma oczywiście przytuliła już pieniążki i mają mnie w poważaniu, nic nie odpisują. Ktoś może mnie wspomóc informacją, czy mają prawo mi odciągnąć jakąś kasę z tego co zapłaciłem za to, że paczka (której nawet nie chcę widzieć na oczy) do nich wróci? Jak to się ma do darmowego zwrotu, gdy paczkę otwieram, piszę jakiś papier i odsyłam? Wtedy podobno za darmo...

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
konto zamknięte
Nie dotyczy

Jeśli masz smarta to zwrócą od razu, kiedy im wrzucisz do skrytki 🙂 (albo odbiorą)

a jak będą chcieli mieć z głowy to od razu odklikają zwrot z AF/PayU - ja bym tak zrobił 🙂
(tak samo jak nie odbierzesz i paczka wróci - bez naliczonej kary za nieodbiór ^ )

oznacz moderatorów
imagda85
#7 Wielbiciel#

No właśnie mam Smarta i paczkomat był za darmo. Bałem się po prostu, że rozpakowanie i odesłanie z formularzem zwrotu możne mieć inne konsekwencje niż nieodebranie (bo np nieodebranie może być potraktowane jako niepoważny kupujący i ktoś może mieć prawo obciąć mi jakąś kwotę).

Ale jak tak jak piszesz to ok, dzięki za info. Olewam paczkę, niech wraca 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@imagda85 Nie obieraj paczki, wyślij sprzedawcy mailem informację o rezygnacji z zakupu - odstąpienie od umowy.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@imagda85 Nie musiałbyś "z wywieszonym jęzorem jechać szukać prezentu", gdybyś po prostu zaplanował jego kupno nieco wcześniej, niż dzień przed (urodziny to nie jest coś, co wypada niespodziewanie - podpowiem, że co roku wypadają tego samego dnia, więc miej to na względzie w sierpniu 2021 roku😉), bo jak to mówią, "kto nie ma w głowie, ten ma w nogach"😏
Nie kumam ludzi, którzy wiedzą że np. pojutrze jest impreza, na której mają być z prezentem, więc zaczynają go szukać góra dwa dni przed (i to jeszcze przez Internet, gdzie dodatkowo dochodzi czas przesyłki).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
imagda85
#7 Wielbiciel#

Serdecznie dziękuję za radę, będę pamiętał. Od razu notuję fakt corocznego występowania urodzin, bo to ważne info i może uda się uniknąć nieprzyjemności w przyszłości 🙂

A tak poważniej to:

1) sytuacja była dość wyjątkowa i stąd zamówienie z dnia na dzień,

2) sprzedający gdy wie, że nie da rady czegoś wysłać niech nie zapewnia, że da radę. Niech powie, że zgodnie z informacją w aukcji będzie nadane w ciągu 24h. Może dziś, może jutro. Po co kłamać i robić problemy? Ja bym wiedział od razu, że mam szukać sklepu stacjonarnego i jechał na zakupy... Wystarczy mniejsza zachłanność sprzedających i mówienie prawdy, zamiast czarowanie. Ot po problemie...

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@imagda85

1) OK, rozumiem.
2) Może sprzedającemu też wypadła jakaś wyjątkowa sytuacja - nie bronię go, tak tylko rozważam możliwości.

PS To miło, że masz poczucie humoru🙂

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Dokładnie, dlatego jak ktoś do mnie pisze z pytaniem, czy jak coś zakupi z samego rana, to dojdzie na jutro - od razu piszę, żeby nie kupował, bo wiem, że paczka nie dojdzie. Każdy przewoźnik ma co najmniej jeden dzień poślizgu, więc trzeba się z tym liczyć.

Mimo, że takie paczkomaty są na następny dzień w 99~%, to zawsze odradzam zakupów na ostatnią chwilę, aby uniknąć niepotrzebnych zwrotów.

oznacz moderatorów