Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pewien sprzedawca wysłał do mnie zamówienie, które zostało dostarczone po 10 dniach, co było dla mnie niedopuszczalne (zamówiłam przedmiot na prezent, a w opisie czasu dostawy była informacja, że wysyłka jest w ciagu 24h, co było dla mnie argumentem, dla którego wybrałam akurat tego sprzedawcę), wiec wystawiłam negatywną opinię.
Zgadzam się z tym, że jest to wina przewoźnika, natomiast sprzedawca zagroził mi poprzez SMS, że jeśli nie usunę negatywnej opinii, to skieruje sprawę do sądu.
Cytuję: „sprawa została przekazana do kancelarii”
Jakie są moje prawa w tej sytuacji?
Dziękuję za pomoc, bo jestem bardzo wystraszona tą sytuacją.
Dorosła jesteś odpowiadasz za to co publikujesz skoro wysłał w 24h i wina przewoźnika to owszem do sądu cię podać może i wygrać zależy co napisałaś w negatywie
@Client:104971212 Zgadzam się z tym, że jest to wina przewoźnika
To czemu wystawiłeś negatywa sprzedawcy a nie przewoźnikowi ??? napisz jaki to przewoźnik ???
Tak sprzedawca może Cię pozwać a Ty możesz oceniać, sprawę rozstrzygnie sąd o ile skieruje sprawę 🙂
No dobrze ale skoro zgadzasz się, że to jest wina przewoźnika to czemu wystawiłaś negatywa sprzedającemu?
Gdzie tu sens? Gdzie logika? Czym zawinił?
@Client:104971212 I co dałaś się "zastraszyć" a przez wiele lat sprzedajacy dali tylko jeden przykłada wyroku i to nie do końca wiadomo o co tam chodziło. Właśnie wygrali o to im chodzi o zastraszenie kupujących. I jak piszą tu, niech kupujący kupi zapłaci i się cieszy ze coś dostanie i jak skalda reklamację to" spuść go na drzewo".