anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca mnie ignoruje

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

zamówiłam przesyłkę 07.10 mamy 12.10 a przesyłka cały czas wisi od 10.10 że została nadana i czeka na wysyłkę

Pisałam do sprzedawcy wielokrotnie co się dzieje z moim zamówieniem 

Za pierwszym razem odpowiedzieli że wyjaśnią i się odezwą po 24h zero odpowiedzi jakie kolwiek próby kontaktu zerowe Jak by nie było tematu z racji że został nadany numer wysyłki nie mogę anulować zakupu i odzyskać pieniędzy i w drugą stronę nie mogę go też odesłać bo do mnie nie dotarł a tylko taka możliwość jest w chwili obecnej aby odzyskać kasę...sprzedawca po prostu mnie olewa jak by nie było tematu nie odzywa się wogule co dzieje się z zamówieniem czy odda pieniądze i anuluje zakup jak gdyby nie było pytania noe wiem co mam robić już 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104627874 skoro Cię ignoruje skorzystaj z narzędzia jakie udostępnia Ci allegro , a nazywa się ono ,, dyskusja ,, .zweryfikuj jednak przed podjęciem tego kroku jaki czas realizacji sprzedawca deklaruje .

oznacz moderatorów

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

Właśnie tak zrobiłam i otrzymałam tą samą automatyczną odpowiedź bez polskich znaków co wczoraj tz.

Dzień dobry, dziekujemy za kontakt, wyjasnimy sytuację, pozdrawiamy

Próbowałam kontaktować się telefonicznie nikt nie odbiera telefonu 😕

Sprzedawca polecany w 99,1%

Nie sądziłam że tacy też potrafią oszukiwać 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

99,1% do bardzo niski poziom - nautralny.

Nie zakładał bym oszustwa, może mają tyle roboty, że się nie wyrabiają - a pakować nie ma komu, może zamawiają pod klienta i czekają na towar. 

Odstąp od umowy i tyle, kupuj u sprzedawców z co najmniej 99,5% poleceń

 

oznacz moderatorów

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

Nie mogę odstąpić od umowy bo jest nadany ner przesyłki mam tylko opcję zwrotu a jak mam zwrócić coś co do mnie nie doszło 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@Client:104627874 to nie ma znaczenia, że masz tylko opcję zwróć przedmiot, to tak się nazywa, ale to jest odstąpienie od umowy, później będziesz mieć opcję zaznaczenia powodu, podaj że nie dotarł na czas. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104627874 jutro o tej porze na końcu w dyskusji pokaże Ci się przycisk ,, poproś o pomoc ... ,, kliknij w niego i zaczekaj na efekt .

oznacz moderatorów

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

A sprzedawca deklarował czas realizacji zamówienia 1-2 dni 

Zamówienie miało miejsce 07.10 miało dojść we wtorek 11.10 

Od 10.10 godziny 8.30 widnieje jako nadano do wysyłki i tak jest cały czas

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:104627874 Napisz tu, jeżeli oczywiście miął czas wysyłki, ma 24godz na odpowiedź, tu musi odpowiedzieć, zakup na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

Tak też zrobiłam już wczoraj po godz. 15.00 jak nikt się ani nie odezwał ani nie odebrał telefonu 

Dokladnie mają czas do 15.51 w dniu dzisiejszym 

Dzisiaj po przez dyskusję napisałam jeszcze raz czy coś wiadomo i tak jak pisałam dostałam tą samą automatyczną odpowiedź co wczoraj 

Dzień dobry, dziekujemy za kontakt, wyjasnimy sytuację, pozdrawiamy i tyle 😕 

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Tak z ciekawości spytam jeszcze z czym zamawiałaś? Ostatnio jest sporo postów wkurzonych sprzedawców gdzie kurier nie podjeżdża po paczki przez nawet kilka dni. Głownie to dotyczy allegro one, czasem inpostu. Tyle że powinien to napisać. 

oznacz moderatorów

Client:104627874
#7 Wielbiciel#

Nie tylko to jedno zamówienie po przez inpost do paczkomatu

oznacz moderatorów