Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem 12.01.2025 przedmiot na reklamację zgodnie z wytycznymi. Sprzedawca go odebrał, twierdzi ze naprawił ale do dziś nie che mi go odesłać lub zwrócić pieniędzy. Nie odbiera telefonów nie odpisuje na e-mail, a jak uda się skontaktować to kłamie że wysłał czy ktoś miał taka sytuację.
@ciara2000 Załóż dyskusję, opisz problem, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@ciara2000 Skoro twierdzi że wysłał, niech prześle Ci numer nadania.Jeżeli tego nie zrobi, otwórz dyskusję i zgłoś problem.Będzie musiał ustosunkować się do sytuacji.Jeżeli tego nie zrobi, to formularz Allegro Protect i szybko naprowadzą go na właściwą drogę.