anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie chce uznać reklamacji.

Client:41701681
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem od firmy [edycja] buty Nike 720 ,jest to duży wydatek ,drogie buty, w putach tych są poduszki air ,nie stety w prawym bucie pod wpływem ćwiczeń siłowych, zeszło powietrze z poduszki air,więc zareklamowałem buty,bo to chyba jasne że wynika z wady buta,a więc producenta, firma palazo kazała mi jako reklamację przesłać co ciekawe nie same buty z wadą,ale zdjęcia buta,na których nie ma możliwości sprawdzić waściwie wadę.Po niby rozpatrzeniu reklamacji przesłali domnie odpowiedź tylko na podstwie oględzin zdjęć,na których w ogóle nie widać wady air,że jest to wada mechaniczna,i że jej nie uwzględniają.Kiedy poszukałem opinni o tej fimie,okazuje się że są to wyrafinowani złodzieje,i w podobny sposób potraktowali innych,jeśli chodzi o wadliwe buty które sprzedają,czyli chińszczyznę najgorszego sortu.Bardzo proszę o pomoc, abym mógł odzyskać swoje pieniądzie,ktore zapłacilem za wadliwy towar.Sławomir Nowakowski.

oznacz moderatorów
44 ODPOWIEDZI 44

lopes1990
#12 Orędownik#

Finalnie pokrywa jeżeli reklamacja będzie uznana 🙂 Pewnie stąd stanowisko allegro, może nie jesteś na bieżąco. 

I nie to nie był atak, a jedynie odpowiedź na Twoje irracjonalne wyjaśnienia, że kubek nie służy do spożywania napoi. 

@w19c już trafnie podsumował większość porad, których udzielasz, nie bardzo jest  co więcej dodawać. 

 

Gdybym miał zamiar zniechęcić kupującego to nie pisałbym swoich sugestii, aby rozwiązać sytuację. Twoim tokiem myślenia wszystko powinno kończyć się w sądzie. Kupujący powinni być narażeni na dodatkowy stres, czekanie X czasu na rozprawę i bliżej nieokreślone koszta. 

 

Myślisz, że skorzystanie z rękojmi zamiast gwarancji coś zmieni już po fakcie?! Gdy sprzedający zajął swoje stanowisko?! Nie sądzę , że nagle dostanie olśnienia. 

Nikogo nie wprowadzam w błąd, proponuję alternatywę. Finalnie i tak Pan Sławek zadecyduję co z tym zrobi. 

 

Masz zwyczajnie okrojony punkt widzenia. Opierasz się wyłącznie na regulaminach i stanowisku UOKiK, które jednak delikatnie podważa to co piszesz 🙂 Rameczkę masz wklejoną wyżej 🙂 

 

To co odpowie allegro już Ci napisałem , zresztą nie tylko ja. Klient musi odesłać towar i tyle w temacie. I oczywiście ma prawo zażądać oficjalnego stanowiska sprzedawcy z pisemnym uzasadnieniem, aby mieć jakikolwiek dowód w dalszej potencjalnej walce. 

 

Nie znasz nawet procesu reklamacyjnego, dziwisz się możliwością reklamacji u producenta, jakby to był jakiś mój chory wymysł.

Gdyby było to niezgodne z prawem to raczej klienci nie mieliby takiej możliwości.

 

Napisz lepiej zbiór przepisów i linków w jednym poście. Takie kompendium wiedzy 🙂 I Wyluzuj troszkę , bo podchodzisz do wszystkiego mega emocjonalnie i dyskredytujesz każdego, kto myśli inaczej niż Ty.

 

Ja tu zaglądam sporadycznie w wolnej chwili prześledzić ciekawsze wątki, a Ty trollujesz 24/7. Nie ma postu, w którym by Ciebie nie było. 

 

Rozumiem, że w pewnym wieku człowiek ma dużo wolnego czasu, ale przynajmniej daj się swobodnie wypowiadać innym. Nie szydź i nie dyskredytuj innych mających odmienne zdanie od Ciebie. 

To forum ma służyć pomocy innym użytkownikom, nie jesteś tutaj sam i nie jest to Twój prywatny folwark. 

Jeżeli pewne posty są nieprawdziwe, wprowadzają w błąd to zgłoś to do modów i tyle 🙂 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@lopes1990 W tej jednej, jedynej publikacji pada takie stwierdzenie, ale bez poparcia żadnym przepisem, nie ma ona w związku z tym mocy prawnej. W następnej, zaktualizowanej w 2015 roku publikacji nie ma już tego zapisu. Nie ma też oficjalnej decyzji Prezesa UOKiK w tej sprawie. We wszystkich innych materiałach UOKiK na ten temat i w Kodeksie cywilnym czytamy jedynie, że towar reklamowany dostarczany jest na koszt sprzedawcy i nigdzie nie jest napisane, że po nieuznanej reklamacji koszty dostarczenia w takim przypadku ponosi kupujący. Poza tym w rejestrze klauzul niedozwolonych ten sam UOKiK zabrania obciążania konsumentów kosztami nieuzasadnionej reklamacji, a ten zakaz powstał już na mocy postanowienia sądu.

 

Tak, sprzedawca w19c i ty atakujecie mnie od kilku dni równo.  Powodzenia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xyz96 Takiej wiedzy prawnej nie ma tu nikt Pozdawiam

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

@xyz96 

Jak mogę atakować Cię od kilku dni, skoro wczoraj napisałem pierwszy post od co najmniej tygodnia 😄 ?! 

Za to mogę wrzucić kilka postów, w których Ty nabijasz się ze mnie 🙂  I bez problemu znalazłbym wiele innych, w których robisz to w stosunku do innych użytkowników forum. 

 

Wybacz, ale nie mam zamiaru wchodzić w dalszą w dyskusję. Robi się z tego prywatna wymiana zdań, a to forum ma inny cel. 

Miłego dnia 

 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@lopes1990 Wczoraj i dziś to dwa dni, a więc nie kilka, ojej, mój niewybaczalny błąd! Od dwóch dni mnie atakujecie razem ze sprzedawcą  w19c za próby pomocy kupującym, ale on już odpuścił, teraz odpuszczasz ty, dziękuję! Również życzę miłego dnia 🙂

oznacz moderatorów