Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:110312208 Nie musisz odsyłać jeśli sprzedający tego nie oczekuje i nie masz się czego obawiać. Wystarczającym zabezpieczeniem z Twojej strony będzie to, że masz potwierdzenie waszych ustaleń w wiadomości.
Sprzedający najpewniej nie chce sobie generować niepotrzebnych kosztów skoro towar i tak pójdzie do kosza.
Tak, ma takie prawo, może nie chcieć odesłania towaru i reklamację rozpatrzyć bez odesłania, w jakim formularzu masz podać nr konta?
Rozmowa na ten temat była telefoniczna a nie przez wiadomości a formularz zwrotu gdzie zaznaczyłam że towar z wadą .Więc w sumie nie mam dowodów na to że szef nie chce zwrotu towaru.
To wyślij maila i niech Ci pani to potwierdzi, jak masz obawy.
No właśnie dzwoniłam do niej potem jeszcze dwa razy w ciągu dnia ale już nie oddzwoniła bo widać uznała temat za zakończony i była zniecierpliwiona a ja poczułam się jak natret a jedynie chciałam uczciwie sprawę rozwiązać żeby potem w przyszłości nie było problemów. Jutro spróbuję się z nią skontaktować. Dziękuję za odpowiedzi.
@Client:110312208 Zadzwoń jutro i powiedz że chcesz potwierdzenie mailem, jak się nie zgodzi to ...wróć tu.
Napisz maila i poproś o potwierdzenie, że nie oczekują odesłania towaru.
@Client:110312208 Ja wiem że przez telefon załatwia się takie sprawy szybko. Ale do celów dowodowych robi się to mailowo/poprzez centrum wiadomości allegro. Dowody muszą być. A na gębę to babka na dwoje wróżyła.
Jeżeli chcesz zwrot pieniędzy to normalne jest że sprzedawca chce numer konta. Podaj mu ten numer.
Chyba jest logiczne że jeśli nie wyślesz to nie zapłacisz za kuriera, za co więc sprzedający miałby płacić?
Jeżeli sprawę załatwiasz przez telefon to normalne że nie masz potwierdzenia, na przyszłość albo nagrywaj albo załatwiaj tylko przez mail.
Teraz musisz uwierzyć sprzedającemu, chyba nie masz innego wyjścia.
Podałam numer konta ale wydaje mi się że również oprócz sumy za towar powinna być też dodana suma za kuriera bo towar otrzymałam z wadą. Chciałam zwrocic ale pani powiedziała że szef zadecydował żebym tego fizycznie nie zrobiła a jedynie w formularzy zwrotow podała numer konta i że na własny koszt wysyłam a oni uznają że wysłane pomimo iż nie.
Wiec jutro poproszę ja żeby w emailu badz smsie napisala mi potwierdzenie decyzji szefa o ile odbierze telefon:/
@Client:110312208 to już nie dzwoń tylko napisz a oni Ci odpiszą.
Oby...Bo nieraz to i emaile ignorują a rozmawiałam z asystentka szefa a widać uznała temat za zakończony. Ale będę uparta:D