anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie chce zwrotu towaru , czy zadac potwierdzenia danej decyzji

Client:110312208
#7 Wielbiciel#
  • Gdy towar okazuje się wadliwy to czy sprzedawca ma prawo oprócz kosztów towaru zwrócić koszty za kuriera?bo chciałam odesłać dany wadliwy towar a nie przysługuje mi prawo darmowego zwrotu to sprzedawcą poprosił mnie o zrobienie zdjęcia danej wady i tak też uczyniłam i Pani poinformowała mnie ze szef zdecydował żebym nie odsyłała towaru bo to bez sensu bo i tak do wyrzucenia tylko żebym w formularzu wpisała konto na które zwrócą mi pieniądze za towar (chociaż nie ma do tej sumy dodanego kosztu za kuriera)i żebym zaznaczyła ze wysyłam na własny koszt ale żebym tego fizycznie nie zrobiła ze oni uznają ze wysłane. Obawiam się sytuacji bo nie mam na to żadnego potwierdzenia smsem czy emailem ze szef nie chce odeslania towaru i ze za 2tyg ktoś zadzwoni z pretensjami że nie wysłałam paczki a oni pieniądze na konto wysłali. Poza tym czy powinni mi w razie czego zwrócić pieniądze za wysyłkę zwrotną wadliwego towary na własny koszt?bo nie zaproponowali mi tego i  żeby taniej to zebym towaru nie wysyłała. 
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:110312208 Nie musisz odsyłać jeśli sprzedający tego nie oczekuje i nie masz się czego obawiać. Wystarczającym zabezpieczeniem z Twojej strony będzie to, że masz potwierdzenie waszych ustaleń w wiadomości. 
Sprzedający najpewniej nie chce sobie generować niepotrzebnych kosztów skoro towar i tak pójdzie do kosza. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ma takie prawo, może nie chcieć odesłania towaru i reklamację rozpatrzyć bez odesłania, w jakim formularzu masz podać nr konta?

oznacz moderatorów

Client:110312208
#7 Wielbiciel#

Rozmowa na ten temat była telefoniczna a nie przez wiadomości a formularz zwrotu gdzie zaznaczyłam że towar z wadą .Więc w sumie nie mam dowodów na to że szef nie chce zwrotu towaru.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To wyślij maila i niech Ci pani to potwierdzi, jak masz obawy.

oznacz moderatorów

Client:110312208
#7 Wielbiciel#

No właśnie dzwoniłam do niej potem jeszcze dwa razy w ciągu dnia ale już nie oddzwoniła bo widać uznała temat za zakończony i była zniecierpliwiona a ja poczułam się jak natret a jedynie chciałam uczciwie sprawę rozwiązać żeby potem w przyszłości nie było problemów. Jutro spróbuję się z nią skontaktować. Dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:110312208 Zadzwoń jutro i powiedz że chcesz potwierdzenie mailem, jak się nie zgodzi to ...wróć tu.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Napisz maila i poproś o potwierdzenie, że nie oczekują odesłania towaru. 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Client:110312208 Ja wiem że przez telefon załatwia się takie sprawy szybko. Ale do celów dowodowych robi się to mailowo/poprzez centrum wiadomości allegro. Dowody muszą być. A na gębę to babka na dwoje wróżyła.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeżeli chcesz zwrot pieniędzy to normalne jest że sprzedawca  chce numer konta. Podaj mu ten numer.

Chyba jest logiczne że jeśli nie wyślesz to nie zapłacisz za kuriera,  za co więc sprzedający miałby płacić?

Jeżeli sprawę załatwiasz przez telefon to normalne  że nie masz potwierdzenia, na przyszłość albo nagrywaj albo załatwiaj tylko  przez mail.

Teraz musisz uwierzyć sprzedającemu, chyba nie masz innego wyjścia.

oznacz moderatorów

Client:110312208
#7 Wielbiciel#

Podałam numer konta ale wydaje mi się że również oprócz sumy za towar powinna być też dodana suma za kuriera bo towar otrzymałam z wadą. Chciałam zwrocic ale pani powiedziała że szef zadecydował żebym tego fizycznie nie zrobiła a jedynie w formularzy zwrotow podała numer konta i że na własny koszt wysyłam a oni uznają że wysłane pomimo iż nie.

oznacz moderatorów

Client:110312208
#7 Wielbiciel#

Wiec jutro poproszę ja żeby w emailu badz smsie napisala mi potwierdzenie decyzji szefa o ile odbierze telefon:/

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:110312208 to już nie dzwoń tylko napisz a oni Ci odpiszą.

oznacz moderatorów

Client:110312208
#7 Wielbiciel#

Oby...Bo nieraz to i emaile ignorują a rozmawiałam z asystentka szefa a widać uznała temat za zakończony. Ale będę uparta:D 

oznacz moderatorów