Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule - przedłuża się termin dostawy - chcę zwrotu pieniędzy - co mam zrobić ?
Napisać mu o tym - że w związku z niedotrzymaniem warunków umowy, rezygnujesz i prosisz o zwrot pieniędzy.
Napisać mu wniosek o zwrot, może być to równie dobrze parę słów 🙂
albo odklikać przy zamówieniu [ ZWRÓĆ CZĘŚĆ LUB CAŁOŚĆ TOWARU ]
zawsze kupujący ma prawo zwrotu towaru
jesli sprzedawca nie przystapił do wysyłki jest to sposób najprostrzy -klikamy na kupione wchodzimy w szczegóły -twoja wysyłka gdzie widac czy sssprzedawca przystąpił do wysyłki czy nie jesli nie to klikamy anulowanie płatnosci sprzedawca musi oddac pieniązki w ciągu 14 dni na konto jakim zapłacilism
@univers1 nie da się anulować płatności, zakończonej 😞
@univers1: zawsze kupujący ma prawo zwrotu towaru
Tylko pod warunkiem, że to zakup prywatny od firmy 🙂
(jak to mówi xyz: firma-firma nie, prywatny-prywatny nie) 🙂