Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiłem towar od sprzedawcy. Zwróciłem go terminowo. Jest potwierdzenie przewoźnika, że towar dotarł.
Buty jakie zamówiłem po prostu mi nie odpowiadały, nie używałem ich. Spakowałem i wysłałem. Sprzedawca ponad miesiąc gra na zwłokę i jest z nim dość powolny kontakt. Z mojej strony było wszystko ok, ze sprzedawcy do momentu sprzedaży też, jednak przy zwrocie sprawa się naciąga. Szuka ode mnie towaru, mówi że nie dotarł. Mam wszystkie potwierdzenia przewoźnika, które mu wysłałem. Nadal nic. Pieniędzy nie ma na koncie. Czy mam konsultować się z prawnikiem i rzecznikiem praw konsumenta? Nie zostawię tak tej sprawy. Jestem osobą uczciwą i tego też oczekuję od innych.
Pozdrawiam,
Jacek
@Client:82287250, przykro mi, że spotkałeś się z taką sytuacją. W takim przypadku możesz rozważyć założenie sprzedającemu Dyskusji. To forma kontaktu, w której w razie potrzeby może Cię wesprzeć pracownik Allegro.