anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie odpowiada na allegro, nie mogę rozpocząć dyskusji na allegro, gdyż została zamknięta

Odesseiro
#8 Zapaleniec#

Chce zgłosić niezgodnosc towaru z umowa, jest to firma

X-KOM_PL,

X-KOM Sp. z o.o.

ul. Bojemskiego 25

42-202 Częstochowa
 

REGON: 241123546

NIP: 949-210-70-26

+48 34 377 00 00

sprawa dotyczy outlet smartfon asus zenfone 8 8/128 gb silver. Wystepuja te same wady telefonu, do telefonu nie docierają smsy. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Monika__L
#16 Inspirator#

tu nic nie wskórasz.

za szybko zamknąłeś dyskusję. musisz poprosić o ponowne otwarcie albo wysłac towar z formularzem na ten adres do Częstochowy.

co my mamy tu zrobić z twoją nibyreklamacją??

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Odesseiro. Proszę, podaj numer zamówienia. Znajdziesz go w zakładce: Moje Allegro -> Moje zakupy -> Szczegóły zakupu -> Rozwiń szczegóły zakupu.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Odesseiro
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, numer zamówienia: 

1d5b84c0-1264-11ed-8dac-f7d03e9ff448
 
Telefon był reklamowany z tego samego powodu - szybko się rozładowuje i nie docierają SMSy. Po poprzedniej reklamacji - działał do teraz i ponownie nie docierają SMSy. Była wymieniana karta SIM i wszystko sprawdzane u operatora. To, że grzeje się jak nie wiem co - do "wytrzymania", że rozładowuje się wytrzymując ok 12h - do wytrzymania. To, że nie przychodzą SMSy - już nie, bo nie docierają wiadomości autoryzacyjne i ważne wiadomości od innych osób. Po reklamacji telefon "działał" i w ostatnim czasie problem znów występuje - oczywiście z racji tego, że to "nieotrzymane wiadomości| to nie wiem od kiedy dokładnie...Screenshot_20240719-094906941.jpg Screenshot_20240719-094919005.jpgScreenshot_20240719-094914799.jpg
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

To akurat nie jest wada telefonu, tylko problem z konfiguracją apki od SMS-ów.

Na dzień dobry zgłoś problem do operatora, niech zweryfikuje czy problem nie jest np. po stronie SMSC.

 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Dlaczego nie masz dyskusji?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Przypuszczam że już wykorzystał wcześniej 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Odesseiro a kiedy wysłałeś wiadomości w weekend czy wcześniej w ciągu tygodnia?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Odesseiro możesz skontaktować się ze sprzedającym przez centrum wiadomości na Allegro. Wejdź tutaj i kliknij przycisk [nowa wiadomość]. Wypełnij pola: login (nazwa odbiorcy) i treść. Możesz również dodać numer oferty.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów