Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem przelew przez bank PKO . Przelew tradycyjny (czyli pani w banku stuka w klawiaturę bankowego kompa ) .
Były tam produkty od 3 sprzedających .
Minęło 6 dni .sprzedający nie otrzymali wpłaty.
Wpłata była na PAY-U + Smart.
Jak mam się dowiedzieć gdzie pieniądze utknęły ? Bank , czy PAYu?
Gdzie mam napisać do PAY-U?
Pani prawdopodobnie przestawiła coś w tytule przelewu, wystarczy 1 literka i nie dochodzi...
Kasa najpewniej odbiła sie i wrócila na konto techniczne w banku. Przynajmniej podstawowa zasada tu taka, że co nie dojdzie to wciagu kilku dni roboczych wraca tam skąd przyszło... Więc spytałabym tam...
Może moderatorzy coś wiecej potrafią sprawdzić... Jak coś to ich oznacz, żeby zajrzeli.
Cześć, @LOTHAR6. Proszę, podeślij potwierdzenie operacji przez formularz kontaktowy. Sprawdzimy to.