Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złóż reklamację. Po uznanej reklamacji odsyłasz towar na koszt sprzedawcy (musi zwrócić Ci za odesłanie), a następnie on wysyła na swój koszt towar zgodny z opisem lub zwraca wszystkie koszty reklamacji. Najlepiej załatw to przez Dyskusję, aby Cię nie zwodził.
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@xyz96 coś Ty z tymi dyskusjami, potem pracownicy się nie wyrabiają bo każdy z **piiip**ołą pisze 😉
Najlepiej załatw to przez Dyskusję, aby Cię nie zwodził.
Od razu sprawa w sądzie lub donos na policję tak w razie co jak by reklamacji nie uznał 😄
Dyskusję zdążą rozpocząć większość sprzedawców bez problemu rozpatruje takie sprawy, i tak pracownik będzie kazał złożyć reklamację i odesłać towar 🙂
@kostas11 Na sprzedawców którzy nie mają oferowanego towaru i wysyłają w zamian inny i do tego uszkodzony, to tylko Dyskusja. Co Ci tak przeszkadzają te Dyskusje? To świetna metoda na takie przypadki i sprawdzona także przeze mnie. Jeśli eklamuję tą metodą, zaraz jest odpowiedź, wszystko załatwione zgodnie z zasadami, a w kopercie z drugim towarem 10 zł za odesłanie 🙂
Zgodziłem się na inny produkt który został dostarczony uszkodzony, następnie protokół reklamacji i wymiany produktu lecz po upływie 16 dni od zakupu sprzedawca cały czas tłumaczy ze to wina kuriera że nie odbiera uszkodzonego produktu i nie dostarcza nowego
Za uszkodzenia w transporcie zgodnie z prawem względem kupującego odpowiada sprzedawca, a nie żaden kurier. Zakładaj dyskusję i wyjaśniaj to ze sprzedawcą, a jeśli będzie trzeba, pomoże Ci pracownik Allegro.
Sprzedawca po kilkunastu dniach oczekiwania na kuriera i wymianę zaproponował przesłanie uszkodzonego elementu abym wymienił go sam bez żadnej rekompensaty.
Zrobiłem zwrot co teraz?
@xyz96 trochę szalejesz z tym wpisem, ponownie skróty myślowe
a jak Sprzedawca nie uzna reklamacji? tak wiem napiszesz zaraz o klauzulach abuzywnych i wymysłach uokik
Procedura jest prosta
- można spokojnie reklamować zamiennik i podać swoje żądania
- należy odesłać produkt np: na własny koszt lub gratisowo jeżeli oferuje to Sprzedawca
- Sprzedawca po uznaniu reklamacji cyt :"on wysyła na swój koszt towar zgodny z opisem i zwraca wszystkie koszty reklamacji (wysyłek)" lub zwraca koszt towaru i wszystkie koszty reklamacji (wysyłek)"
warto mieć dowody kosztów wysyłki towaru do reklamacji
-
Reklamuj 🙂 Pismo i odesłać sprzedawcy, powinien wymienić na dobry i oddać kasę za odesłanie lub zwrócić kasę za towar i dwie przesyłki 🙂