anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie posiada)ł zakupionego produktu a następnie przysłał inny uszkodzony

agnieszka89_aa
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Złóż reklamację. Po uznanej reklamacji odsyłasz towar na koszt sprzedawcy (musi zwrócić Ci za odesłanie), a następnie on wysyła na swój koszt towar zgodny z opisem lub zwraca wszystkie koszty reklamacji. Najlepiej załatw to przez Dyskusję, aby Cię nie zwodził.

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 coś Ty z tymi dyskusjami, potem pracownicy się nie wyrabiają bo każdy z **piiip**ołą pisze 😉

Najlepiej załatw to przez Dyskusję, aby Cię nie zwodził.

Od razu sprawa w sądzie lub donos na policję tak w razie co jak by reklamacji nie uznał 😄

Dyskusję zdążą rozpocząć większość sprzedawców bez problemu rozpatruje takie sprawy, i tak pracownik będzie kazał złożyć reklamację i odesłać towar 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Na sprzedawców którzy nie mają oferowanego towaru i wysyłają w zamian inny i do tego uszkodzony, to tylko Dyskusja. Co Ci tak przeszkadzają te Dyskusje? To świetna metoda na takie przypadki i sprawdzona także przeze mnie. Jeśli eklamuję tą metodą, zaraz jest odpowiedź, wszystko załatwione zgodnie z zasadami, a w kopercie z drugim towarem 10 zł za odesłanie 🙂

oznacz moderatorów

agnieszka89_aa
#7 Wielbiciel#

Zgodziłem się na inny produkt który został dostarczony uszkodzony, następnie protokół reklamacji i wymiany produktu lecz po upływie 16 dni od zakupu sprzedawca cały czas tłumaczy ze to wina kuriera że nie odbiera uszkodzonego produktu i nie dostarcza nowego 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Za uszkodzenia w transporcie zgodnie z prawem względem kupującego odpowiada sprzedawca, a nie żaden kurier. Zakładaj dyskusję i wyjaśniaj to ze sprzedawcą, a jeśli będzie trzeba, pomoże Ci pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

agnieszka89_aa
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca po kilkunastu dniach oczekiwania na kuriera i wymianę zaproponował przesłanie uszkodzonego elementu abym wymienił go sam bez żadnej rekompensaty.

 

oznacz moderatorów

agnieszka89_aa
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem zwrot co teraz? 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 trochę szalejesz z tym wpisem, ponownie skróty myślowe

a jak Sprzedawca nie uzna reklamacji? tak wiem napiszesz zaraz o klauzulach abuzywnych i wymysłach uokik

Procedura jest prosta

- można spokojnie reklamować zamiennik i podać swoje  żądania

- należy odesłać produkt np: na własny koszt lub gratisowo jeżeli oferuje to Sprzedawca

- Sprzedawca po uznaniu reklamacji cyt :"on wysyła na swój koszt towar zgodny z opisem i zwraca wszystkie koszty reklamacji (wysyłek)" lub zwraca koszt towaru i wszystkie koszty reklamacji (wysyłek)"

warto mieć dowody kosztów wysyłki towaru do reklamacji

-

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Reklamuj 🙂 Pismo i odesłać sprzedawcy, powinien wymienić na dobry i oddać kasę za odesłanie lub zwrócić kasę za towar i dwie przesyłki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów