Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kabinę prysznicową nie zgodną z opisem sprzedającego (firma) zapłaciłem za ich prywatnego kuriera, którą dostarczył, dogadaliśmy się z sprzedającym że zwracam towar i mam wysłać im towar przez kuriera dpd z ubezpieczeniem, sprzedający nie odebrał przesyłki
Sprzedający -
"" "Witam. Otrzymaliśmy informację od kuriera, że paczka zawiera potłuczone szkło, a zatem kabina wróci do Państwa. Bardzo proszę razem z kurierem spisać protokół szkody i złożyć reklamację na nieudany transport u przewoźnika." "
Kabina została wysłana w całości odebrana przez kuriera, czy sprzedający nie powinien przy odbiorze spisac protokół zdjęcia itp ? Kabina wraca do mnie.
@filipdb nie , zapewne paczka nie dotarła do sprzedawcy bo przewoźnik przed doręczeniem poinformował o uszkodzeniu ... tak to się odbywa przy uszkodzeniach , które można zweryfikować bez otwierania przesyłki .
@filipdb często jest tak że przewoźnik tylko informuje i nie doręcza, więc dopytaj DPD czy mają już spisany protokół czy masz spisać, to czy by sprzedawca odebrał i spisał protokół nie ma znaczenia Ty jako nadawca odpowiadasz za paczkę i Ty byś reklamowała, było wysłane jako uwaga szkło ? bo jeśli nie to marne szanse na odszkodowanie 😞