anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie reaguje na reklamację

Client:47712395
#7 Wielbiciel#

Witam. Chciałbym się skontaktować ze sprzedawcą: [edycja]. Chce zareklamować buty, które wcześniej już były robione przez sklep, ale nic to nie zmieniło. Staram się skontaktować. Kazano mi wysłać zdjęcia uszczerbku i nie odpowiadają. Zmienili adres mail na inny. Telefonicznie też od razu poczta

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:47712395 reklamacja = wysłanie towaru z pismem, jeśli to druga reklamacja możesz żądać odstąpienia, po odesłaniu poczekaj 14 dni na rozpatrzenie i udaj się do rzecznika konsumenta pomaga za darmo 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47712395 Skontaktuj się przez Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Nagle okaże się, że jest kontakt i że sprawa ruszy z kopyta. Jeśli towar był już naprawiany i wada jest istotna, możesz na podstawie art. 560 Kc odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wpłaty. Reklamuj z obowiązkowej, 2-letniej rękojmi, nie z żadnych gwarancji.

oznacz moderatorów