Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
21 lutego dałem się jak głupi namówić na przelew natychmiastowy na konto bankowe w sprawie ogłoszenia użytkownika bedhunm z kartą graficzną. W tytule przelewu wpisałem nazwę przedmiotu, w danych – dane rzekomej firmy.
Zadzwonił do mnie przez telefon, rozmawialiśmy chwilę i powiedział, że w przypadku sprzedaży przez Allegro trzeba by było doliczyć VAT i prowizję, a ja nie nalegałem na przesyłkę pobraniową. Nie znam się na fakturach, a on wysłał fakturę w pliku JPG i zapłaciłem przelewem. Firma z faktury niby istnieje, ale bez adresu e-mail i bez wcześniejszych opinii. Faktura mogła być sfałszowana.
Minęło 5 dni i od przelewu sprzedawca się nie odzywa i nie odbiera telefonu. Zgłosiłem to już do banku i do Allegro, ale jeszcze nie na policję. Ogłoszenie jest nieaktualne, więc nie można go wyświetlić, a na policji mówili, żebym zrobił zrzuty ekranu konwersacji i ogłoszenia (na dowód, za co zapłaciłem).
Czy można jakoś sprawdzić zawartość usuniętego ogłoszenia?
https://allegrolokalnie.pl/oferta/msi-geforce-rtx-4070-ti-ventus-3x-e1-12g-oc-12gb
A na pewno była to oferta z Allegro?
Było to ogłoszenie.
Pytam bo często posyłają linki z ofertą, niby z Allegro a to oszustwo.
No przecież w pytaniu umieściłem link do ogłoszenia (a właściwie do oferty, używająć nomenklatury Allegro).
@Krzeszny Na ile atrakcyjna była cena w ogłoszeniu że dałeś się namówić na przelew?
Jeśli już musisz wiedzieć, 60% normalnej ceny. No to sobie pomyślałem: "a co mi tam, mam fakturę, mam nr konta bankowego, rozmawiałem przez telefon, więc to nie nie może być oszust".
Zostałeś oszukany, jak wcześniej wspomniałem tak wynika.
@Krzeszny Nie muszę, pytam z ciekawości.
Żadna lampka Ci się nie zapaliła, że jest to zbyt piękne aby było prawdziwe? I jeszcze zwykły przelew bez KUP TERAZ...
Faktura na pewno była sfałszowana.
Ehhh 😕
No cóż... co się stało, to się nie odstanie. Mam nauczkę, ale oszust też na nią zasługuje.