Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czego oczekujesz publikując ten wpis?
Za mało podajesz szczegółów, by konkretnie Ci pomóc.
Generalnie zasadą jest, że to sprzedawca decyduje o zasadności roszczeń zgłaszanych w ramach reklamacji. Jeśli ma podstawy, to może reklamację odrzucić, ale musi nabywcę zapoznać z uzasadnieniem.
Jeśli uzasadnienie jest dobrze napisane i "trzyma się kupy" to Allegro nie bardzo ma podstawy, by je podważać.
Ale jeśli się nie zgadzasz, to zawsze możesz zasięgnąć opinii organizacji prokonsumenckich i/lub skierować sprawę do sądu. Tylko sąd jest władny zmienić decyzję reklamacyjną sprzedawcy.
Możesz także próbować uzyskać od Allegro rekompensatę. Czasami w przypadku odrzuconych reklamacji to się udaje. W tym celu należy wnioskować o ponowne otwarcie dyskusji i dostęp do programu "Allegro ochrona Kupujących" (dawniej Allegro Protect).
Pozdrawiam. Marek.
@bojma allegro nie jest stroną w reklamacji.
Może opisz sprawę bo nie znając szczegółów trudno co kolwiek dywagować.
@bojma Podaj numer zamówienia. Sprawdzę to.