Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sytuacja wygląda następująco. Zamówiłem kilka produktów u jednego sprzedawcy.
Wszystko wyglądało fajnie, szybko wysłane itd. Po otwarciu skrytki w Paczkomacie doznałem szoku. Paczka to był karton w stanie agonalnym, niczym nie zabezpieczony. W środku wszystkie przedmioty latały luzem, a w kartonie była dziura (na szczęście nic nie brakowało).
W dodatku odczułem wrażenie jakby ów sprzedający zrobił z mojej paczki śmietnisko. Wewnątrz były trzy worki po mące śmierdzące straszną pleśnią.
Czując się urażony taką obsługą mojego zamówienia, wystawiłem negatywną ocenę sprzedającego.
Po pewnym czasie otrzymałem meila o treści "
W związku z otrzymanym komentarzem jeśli nie zostanie on usunięty w ciągu 24 godzin sprawę skierujemy na drogę prawną a wszelkimi kosztami zostanie obciążona osoba go wystawiająca .
Obsługę prawną prowadzi F******S.A. OCHRONA PRAWNA I WINDYKACYJNA".
Treść mojego komentarza
"Komentarz ze względu na sposób w jaki otrzymałem paczkę. Można się postarać bardziej, i nie wrzucać do środka jakiś śmierdzących worków po mące. Wystarczy chociaż owinąć strechem i po problemie. Paczka była jakby krowie z gęby wyciągnięta. Zabezpieczona po pasku taśmy, i przy wyciąganiu z paczkomatu dosłownie była rozdarta. Wewnątrz wszytko luzem, małe elementy miały wielkie prawdopodobieństwo zniknięcia przez rozerwany karton ".
Czy w tych czasach jako konsument nie mam prawa do napisania jak zostałem obsłużony?
Dla świętego spokoju usunąłem. Lecz nie zamyka mi to drogi bo jak widzę mogę ponownie wystawić ocenę sprzedawcy.
Ale pójdę o krok dalej. Jestem trochę uparty, zgłoszę ten fakt listownie do allegro i z cichą nadzieją, że sprzedawca poniesie konsekwencję szantażu.
Niestety mamy takie luki w prawie, że każdy każdego może podać do sądu nawet, jeżeli ma się rację i piszę tylko prawdę. Głos rozsądku w postaci mojej partnerki nigdy się nie myli, jedynie pozostaje czekać aż wyślę komuś z moich znajomych tak, aby miał w tym winę i tak czy siak otrzyma stosowny komentarz.
@Skyline220 Nie powinieneś usuwać, tylko straszy.😣
@Skyline220 Nie daj się zastraszyć, twoja opinia wpłynie na sprzedawcę i będzie tylko bardziej się starał.
Komentarz w każdej chwili mogę ponownie wystawić, jednakże poczekam aż allegro się wypowie w tej sprawie.
@Skyline220 I masz prezent, zdalny.😁