Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam fotel uszak. Dostalam potwierdzenie. Wiadomość ze za miesiąc będzie realizacją-zrozumiałe bo takie terminy podają. Przesyłka opłacona. Dodatkowo wyslalam dwukrotnie zapytanie co do koloru fotela. Odpowiedzi brak. Fotel powinien być na dniach ale sprzedawca chyba usunął konto no nie ma go i jest nieprawidłowy numer telefonu. Co teraz? Czekac na termin i dzialac? Zauwazylam, że w ten samej cenie wystawione są fotele z innego konta ale dane właściciela prawie te same.
@dalnek1988 Nie masz kontaktu? Dyskusję otwórz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa będzie miał 24 godziny na odpowiedź, potem włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże.
Dyskusje założyć przed terminem wysłania? Niby termin wysłania 18-20 styczeń.
Dyskusję możesz założyć zaraz po zakupie, jeśli masz problem z kontaktem i chcesz coś wyjaśnić. Nie chcesz zakładać, czekaj na towar.
Dzięki za podpowiedź. Juz zakładam. Pozdrawiam.