
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam. Dostałam dziś email od sprzedawcy z bardzo długą i zawiłą prośbą o ocenę pozytywną "aby móc dalej korzystać z bezpłatnej dostawy smart". Omijając, że apel jest wręcz żałosny i że już wystawiłam stosowną ocenę, czy wolno sprzedawcom prowadzić taki miniszantaż? Jeśli nie, w jaki sposób mogę poinformować allegro, że coś takiego ma miejsce?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Regulamin tego nie zabrania, ale następnym razem wystaw negatywa za przysyłanie niechcianych wiadomości i za natarczywość. Korzystanie ze Smart nie jest zależne od wystawionej przez kupującego oceny. Poinformować możesz, ale żadnego skutku to nie przyniesie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wielkie dzięki za rychłą i dorzeczną odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 a czy nie jest tak, że trzeba mieć minimum 98% żeby łapać się na smart ? Wydaje mi się, że tak było w regulaminie, no chyba, że już znowu coś zmienili, bo ja nie ogarniam tych nowości. W takiej sytuacji prośba nie byłaby pozbawiona sensu, bo jeśli mu spada zadowolenie klientów, może wypaść ze smarta.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikezaTak jest i wówczas nie łapie się na Super sprzedawcę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 na super s to trzeba mieć 99,5%, jakby było 98% to każdy by miał tytuł 🙂
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikezaNo tak ale każdy negatyw go oddala
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do SS procent pozytywów nie jest brany po uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Jest liczona liczba gwiazdek ,za zgodność z opisem ,koszt wysyłki ,obsluga kupującego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale nie procent pozytywów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trzeba mieć 98%, ale kupujący, który nie wystawi pozytywa takiemu sprzedawcy, może nadal korzystać ze Smart u innych, którzy spełniają warunki bez nagabywania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Tak, masz rację. Trzeba mieć 98%
BRÓSLI