anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca wysyła apele o pozytywy

Idź do rozwiązania
sssoul
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Dostałam dziś email od sprzedawcy z bardzo długą i zawiłą prośbą o ocenę pozytywną "aby móc dalej korzystać z bezpłatnej dostawy smart". Omijając, że apel jest wręcz żałosny i że już wystawiłam stosowną ocenę, czy wolno sprzedawcom prowadzić taki miniszantaż? Jeśli nie, w jaki sposób mogę poinformować allegro, że coś takiego ma miejsce?
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
xyz96
#21 Demiurg#

Regulamin tego nie zabrania, ale następnym razem wystaw negatywa za przysyłanie niechcianych wiadomości i za natarczywość. Korzystanie ze Smart nie jest zależne od wystawionej przez kupującego oceny. Poinformować możesz, ale żadnego skutku to nie przyniesie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

oznacz moderatorów
sssoul
#7 Wielbiciel#

Wielkie dzięki za rychłą i dorzeczną odpowiedź.

oznacz moderatorów
mikeza
#17 Koryfeusz#

@xyz96  a czy nie jest tak, że trzeba mieć minimum 98% żeby łapać się na smart ? Wydaje mi się, że tak było w regulaminie, no chyba, że już znowu coś zmienili, bo ja nie ogarniam tych nowości. W takiej sytuacji prośba nie byłaby pozbawiona sensu, bo jeśli mu spada zadowolenie klientów, może wypaść ze smarta.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@mikezaTak jest i wówczas nie łapie się na Super sprzedawcę

oznacz moderatorów
mikeza
#17 Koryfeusz#

@LEW433  na super s to trzeba mieć 99,5%, jakby było 98% to każdy by miał tytuł 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@mikezaNo tak ale każdy negatyw go oddala

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@xyz96  Jest liczona liczba gwiazdek ,za zgodność z opisem ,koszt wysyłki ,obsluga kupującego

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Ale nie procent pozytywów.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Trzeba mieć 98%, ale kupujący, który nie wystawi pozytywa takiemu sprzedawcy, może nadal korzystać ze Smart u innych, którzy spełniają warunki bez nagabywania.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@mikeza Tak, masz rację. Trzeba mieć 98%

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów