anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zaniżył kwote zwracanego przedmiotu.

CypisOfficial
#10 Popularyzator#

 

Witam, ponad w 2 miesiące temu zamawiałem monitor za monsd 1400zl. Zwróciłem, bo jednak mi jie odpowiadał i rzekomo uszkodził się w transporcie. Okej, wszystko rozumiem dlatego poprosiłem o zdjęcia, na zdjęciach nie było widać żadnych większych szkód, a pomimo to sprzedający cwaniak zadeklarował, że z jest w stanie zwrócić jedynie 200zl co jest totalnym absurdem. Dlatego chciałem zwrotu, ale minęło trochę czasu i sprawa utknęła i w rezultacie została mi zwrócona ta śmieszna kwota i zostałem, że tak powiem zrobionony w bambuko, bo sprzedający sobie pewnie go sprzeda za podobna cenę.  Chciałbym dlatego zwrot monitora i oczywiście chciałbym zwrócić ta śmieszna jałmużnę która została mi zwrócona tylko, żebym się odczepił. Niestety miney już 3 miesiące, przez to że zaniedbałem sprawę gdyż jestem zapracowanym człowiekiem i teraz nie mogę wystawić ani oceny, ani wznowić dyskusji i cwaniak sprzedający został bezkarny. Proszę o interwencję. Wysylam screen o jaki zakup chodzi. 

Screenshot_20240115_210421_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusję da się wznowić ale w zasadzie jak sprawa została zakończona , dokonał zwrotu  Tu nie reagowałeś 3miesiące to nie wiem co możesz zrobić!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@CypisOfficial napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza
Doradca wskaże co można zrobić w tej sytuacji, a w razie potrzeby wznowi dyskusję. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CypisOfficial
#10 Popularyzator#

Niestety w liście przedmiotów do których mogę wybrać produkt nie ma już tej oferty, może dlatego że widnieje jako wyjaśniona, albo minęło ponad 2 miesiące? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@CypisOfficial wybranie produktu, którego dotyczy problem jest opcjonalne, więc będziesz mógł wysłać zgłoszenie bez wybierania. W zgłoszeniu możesz od razu przekazać jaką decyzję otrzymałeś od przewoźnika po zgłoszeniu reklamacji.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów