Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca zlecił zwrot środków pieniędzy niestety nie dostałem ich na konto z którego płaciłem (płaciłem blikiem). Może problem się pojawił ponieważ płatność była połączona z innym produktem. Jednym blikiem płaciłem za 2 przedmioty a jeden anulowałem i sprzedawca zlecił pełen zwrot środków za ten jeden przedmiot dnia 5.08.2025 o godzinie 9:22.
@kamilka0904 dostałeś email od allegro z 8nformacja o zwrocie? Sprawdzałeś konto bankowe w dniu dokonania transakcji?
Parę razy sprawdzałem konto. Cały czas brak środków . Od allegro nie dostałęm maila o zwrocie ale jak sprawdzam szczegóły zakupu to jest decyzja o zwrocie pozytywna.
Nawet jak chce zacząć dyskusje w pomocy allegro że nie dostałem to automat wyskakuje że sprzedawca zlecił zwrot pieniędzy.
@kamilka0904 Podaj mi, proszę, numer tego zamówienia.
7a154090-6e44-11f0-bce7-459645072bee
@kamilka0904 dziękuję. Sprawdziłam ten zwrot i owszem, sprzedawca go zlecił, ale nie został zrealizowany, dlatego w tej sytuacji skontaktuj się proszę ze sprzedawcą i poproś o ponowne zlecenie zwrotu dla Ciebie.