Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kadet1212 Jakiś czas temu był tu wątek (jak go odgrzebię to podeślę link) w który ktoś miał dokładnie taką samą sytuację jak Ty z tą różnicą, że zakup był dokonany w oficjalnym sklepie Allegro. Na roszczenia klienta Allegro odpowiedziało, że to był błąd połączenia z katalogiem - towaru nie doślą i nie dosłali.
Co powiesz na to?
To często nie jest wina sprzedawców tylko Allegro, które wymyśliło sobie katalog produktów, ich oprogramowanie pościągało co się dało (bardzo często głupoty) i teraz WYMUSZA na sprzedawcach DARMOWĄ PRACĘ i poprawianie ich bzdurnych opisów towarów. Wymusza wypisywaniem w dyskusjach, że właściwie nie liczy się opis produktu stworzony przez Sprzedawcę, tylko opis z katalogu.
Np. Allegro nazwało w swoim katalogu produkt o nazwie ML2032 tak:
"Akumulator litowo-jonowy 1111 mAh 65 mAh"
Co oznaczają "1111"? Poza tym nie jest to ogniwo litowo-jonowe.
Zgłosiłem błąd i oto odpowiedź:
Nazwę tego produktu stworzyliśmy na podstawie parametrów.
Oczywiście "problem" można obejść wykupując własne kody EAN w firmie, którą Allegro poleca.
Co za przypadek?!
@MikroLITY skoro Allegro takie straszne to czemu dalej z niego korzystacie? Jak wspomnialem we wczesniejszym poscie gdyby Allegro nie ogarnelo mojej sprawy to po prostu z niego bym zrezygnowal
@kadet1212 "gdyby Allegro nie ogarnelo mojej sprawy"
Allegro ogarnęło twoją sprawę w taki sposób, że zwalili odpowiedzialność za ich własny bubel na sprzedającego.
@kadet1212 = kandydat roku na czarne listy sprzedajacych. Po pierwsze Allegro ZWALA wine na sprzedajacych, za swoje błedy. To generalna zasada. twierdzi że sprzedajacy jest zobowiązany za poprawne podlinkowanie produktu z katalogiem ( co sprzedający robi). Ale jak jest błąd w produkcie bo katalog jest zle zrobiony, to zmiana tego to długa walka i jak napisał @MikroLITY często przegrana "bo allegro wie lepiej". Co wiecej allegro zmienia to BEZ wiedzy sprzedającego i zanim sprzedający sie o tym dowie ktoś już może kupić - napisali Ci to? Jak allegro "ogarnęło" twoją sprawę - ano prosto - zaszantażowało sprzedającego ( a ma dużo środków ), tak ze lepiej mu było ponieść stratę i wpisać Cię na listę nieaktywnych kupujących, niż dowodzić sowich racji.
Ale zawsze możesz spytać Allegro o to ( jesli nie wierzysz ludziom na forum ) :
1. Jak SPRZEDAJĄCY może zmienić tytuł będący an obrazkiem ( na moim zdjęciu w kółku na czerwono) - I wklej proszę odpowiedź.
Ps.1 Allegro tak popiera kupujacych że zwróciło kiedyś pieniądze kupującemu który nie zapłacił za towar i otworzył dyskusję ze nie dostał przedmiotu 😂 ( tak wycofali się z tego rakiem). To komentarz do działań allegro.
@pinsplashdalej nie rozumiem dlaczego korzystacie z allegro ? I dlaczego kandydat na czarne listy? Zawarlem umowe zaplacilem, oczekuje realizacji zgodnie z tym co zobaczylem w aukcji. Co takiego zrobilem sprzedajacemu ze domagam sie dostarczenia towaru zgodnego z opisem? Jesli faktyczniw jest to blad allegeo to sprzedajacy powinien w powodztwie cywilnym wytoczyc allegro sprawe o zadoscuczynienie. Nie robia tego bo wiecznie to ich wina!!!!
@kadet1212 Ale w opisie tej aukcji były dwie różne wiadomości, co do ilości sprzedawanego towaru. Co było w mailu, który otrzymałeś po zakończeniu aukcji? Jaki był dokładnie zapisany tam tytuł oferty?
Przed zakupem powinieneś dokładnie zapoznać się z opisem aukcji (opis sprzedawcy jest INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ OFERTY) i jeżeli miałeś jakieś wątpliwości, to powinieneś napisać do sprzedającego z prośbą o wyjaśnienie różnic.
Jeszcze raz: podaj nam tytuł aukcji, jaki przyszedł w mailu po dokonaniu zakupu.
ps. ja korzystam z Allegro dlatego, że jest monopolistą na polskim rynku i nie mam właściwie innego wyjścia
@MikroLITY @A ten dalej swoje.... Jako klient oczekuje realizacji zamowienia zgodnie z unowa. W aukcji byl wyrazny tytul 12 szt. Nie musze sprawdac w 10 miejscach. Nie mam na to czasu ani ochoty. Wg allegro to wina sprzedajacego ze dodal zly katalog. Dla mnie nie ma to znaczenia. Prosze tylko o wywiazanie sie z umowy. A jesli to wina Allegro to sprawa miedzy allegro a sprzedajacym. Klient ma wyjsc ze sklepu zadowolony a nie czuc sie oszukany. Nie wazne kto zawinil. Klient oszukany nie wroci do sprzedawcy. Czy wy naprawde nie znacie tych podstawowych zasad handlu?
@kadet1212 Czyli: w mailu było, że kupiłeś 6 sztuk, a ponieważ kupujesz bez zawracania sobie głowy czytaniem opisów oraz otrzymanych maili, to wszystko zwaliłeś na sprzedającego. Ty jako kupujący nie masz sobie nic do zarzucenia (brak czytania opisów, brak czytania maili).
A teraz, co było umową? Nagłówek z katalogu Allegro, czy strona (z ofertą SPRZEDAWCY) z towarem na którą jesteś przenoszony po kliknięciu w link otrzymany w mailu z Allegro.
Dziękuje za dyskusję, nie chce mi się jej już kontynuować.
No wlasnie Tobie nie chce sie kontynuwac dyskusji a mnie nie chce sie sprawdzac w 10 miejscach. Niech sprzedawcy bujaja sie z allegeo jesli to jego wina albo nie sprzedaja na platformie ktora wprowadza kupujacego w blad. Zakladajac ze to w ogole jest prawda bo allegro stoii na stanowisko ze to wylacznie wina sprzedawcy.
@kadet1212 Z całym szacunkiem ale nie masz pojęcia o czym mówisz.
Dostałeś kilka praktycznych przykładów i prezentacji jak funkcjonuje katalog stworzony przez allegro i bałagan jaki wprowadza.
Pokazaliśmy Ci, że można dokonywać zmian w katalogu bez wiedzy sprzedającego albo z drugiej strony allegro nie chce wprowadzać zmian które zgłaszają sprzedający bo "wie lepiej".
Koniec końców oczywiście, że allegro się wszystkiego wyprze i winę zwali na sprzedającego bo tak jest najprościej - przecież nie mogą się przyznać, że ten ich "katalog" to nic innego jak jeden gigantyczny bubel.
Gdyby to byla wina allegro to napewno posypalyby sie pozwy cywilnoprawne. Wiec chyba nasi sprzedawcy cos kreca.
@kadet1212 Poszedłbyś do sądu z takim gigantem i monopolistą jak allegro żeby walczyć o przysłowiowe "5 zł"?
Aaa to lepiej sprawic zeby to klient czul sie oszukany I juz nigdy nie wrocil niz stawic czola prawdziwemu problemowi? Typowe myslenie Janusza biznesu. Lepiej orznac klienta niz rozwiazac problem....
@kadet1212 Nadal nie rozumiesz że sprzedawcy są tak samo pokrzywdzeni przez ten nieszczęsny katalog jak klienci z tą różnicą, że to sprzedawcy są na straconej pozycji. Na allegro klient może (prawie) "wszystko".
Nikt tu nikogo nie chce "orżnąć" - po prostu widzisz winę tam gdzie jej nie ma.
@kadet1212 napisał(a):
@MikroLITY @A ten dalej swoje.... Jako klient oczekuje realizacji zamowienia zgodnie z unowa. W aukcji byl wyrazny tytul 12 szt. Nie musze sprawdac w 10 miejscach. Nie mam na to czasu ani ochoty. Wg allegro to wina sprzedajacego ze dodal zly katalog. Dla mnie nie ma to znaczenia. Prosze tylko o wywiazanie sie z umowy. A jesli to wina Allegro to sprawa miedzy allegro a sprzedajacym. Klient ma wyjsc ze sklepu zadowolony a nie czuc sie oszukany. Nie wazne kto zawinil. Klient oszukany nie wroci do sprzedawcy. Czy wy naprawde nie znacie tych podstawowych zasad handlu?
Ciekawe czy byłbyś taki uczciwy jako kupujący, gdyby według katalogu Allegro w błędnym tytule napisane było "XXX 1 szt." a w opisie SPRZEDAJĄCY napisałby "Przedmiotem oferty jest XXX, cena dotyczy 10 szt."
Zwróciłbyś 9 sztuk, ponieważ chciałeś kupić 1 sztukę (sugerując się Twoim upartym katalogowym tytułem) a dostałeś 10 sztuk?
@seb1q @ Oczywiscie! Jesli dostarczono by mi produkt ktorego nie zamawialem to poinformowalbym sprzedawce I poprosil o przyslaniw kuriera zeby sobie odebral jego wlasnosc. Niedawno mialem nawet tego przyklad zamowilen w sklepie brw sporo mebli - Cale wyposazenie mieszkania kanapa, komoda, witryna, 3 polki, szafka wiszaca, stolik rtv w sumie ponad 12 tys zl. Przyszla extra polka I extra stolik pod TV - wartosc ok 700 zl. Poprosilem kuriera zeby zabral ale on nie chcial sie fatygowac. Zadzownilem do sklepu I przyslali kuriera - ot zwykla ludzka uczciwosc.
Czytając wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku wyciągam jeden wniosek - jesteś trollem internetowym i nie ma sensu z Tobą dyskutować.
Tyle osób ile się tutaj wypowiedziało, nie ważne czy to zwykli użytkownicy Allegro czy Sprzedawcy i nadal nie widzisz problemu w swoim rozumowaniu i nadal uważasz, że masz racje to udało Ci się - strollowałeś kilka osób 🙂
Chyba, że to wszystko na poważnie to proponuję i życzę dużo, dużo pokory. Wystarczy przeprosić i przyznać innym rację.
@seb1q @Ze ja mam przeprosic? Ze zostalem oszukany? Powaznie?
@kadet1212 napisał(a):
@seb1q @Ze ja mam przeprosic? Ze zostalem oszukany? Powaznie?
Wiesz, że to bardzo poważne słowa, które piszesz publicznie?
Oszukujesz sam siebie za swoją niewiedzę a przede wszystkim za niechęć do zapoznawania się z ofertą, którą potencjalnie jesteś zainteresowany. Powinieneś mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie.
Jest wiele sposobów do zapoznania się z ofertą a w ostateczności, jeśli masz wątpliwości to tak jak już ktoś wcześniej pisał - jest taki przycisk na każdej ofercie "ZADAJ PYTANIE"