anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca zmienil oferte

kadet1212
#9 Pomysłodawca#
  • Hej kupilem 12 szt produkty jako jedno opakowanie. Otrzymalem 6 szt a w miedzy czasie sprzedajacy zmienil oferte na 6 szt. Fakture rowniez dostalem na 6 szt. Otworzylem dyskusje ze sprzedajacym proszac o doslanie brakujacych elementow z zamowienia ale oczywiscie nikt nie odpowiada. Jak to mozliwe ze sprzedawcy z tysiacami poztywmych komentarzy wprowadzaja kupujacych w blad.... Moglbym skorzystac z darmowego zwrotu smart ale obawiam sie ze wtedy strace wszystko.  Coraz czesciej spotkam sie z bledami sprzedajacy ktore o dziwio zawsze sa niekorzystne dla klienta. Czy allegro NIC nie robi z takimi sprawami? Czy sprzedajacy na allegro SA bezkarni?
oznacz moderatorów
74 ODPOWIEDZI 74

pinsplash
#21 Demiurg#

@kadet1212 No to zrób to o co jesteś proszony :

1. Podaj co ci Allegro odpisało na pytanie o zmianę tytułu który jest nad obrazkiem?

2. Podaj tytuł aukcji otrzymany w emailu o zakupie z Allegro

3. Czytałeś opis aukcji? Jak brzmiał? ( tak wiem do tego potrzebna jest umiejetność czytania za zrozumieniem)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kadet1212
#9 Pomysłodawca#

@pinsplash nie musisz mnie obrazac tylko dlatego ze nie sprawdzasz sie w swojej roli. Sprzedawcy zrozumcie to w koncu klient ktory czuje sie oszukany nie wraca! I nie wazne czy on nie przeczytal calosci jesli wprowadziliscie go w blad lub system Allegro to albo wezmiecie ten problem w swoje koszta albo pociagnijcie do odpowiedzialnosci allegero. Klienta nie interesuje kto zawinil zwlaszcxa gdy czuje sie wydymany. I argumenty w stylu trzeba bylo czytac wszystko SA daremne. Ludzie nie Maja teraz czasu na czytanie opisu aukcji produktu za 50 czy 100 zl wiec jesi aukcja jest zle skonstruowana - powtorze jak mantre - nie wazne przez logo albo z czyjej winy. Klient now wroci. I kto bedzie do tylu? Allegro? Watpie raczej klient zapameta konkretnego sprzedawce I wystawi adekwatny komentarz. Dobry sprzedawca wczuwa sie w role klienta i traktuje go tak jak Sam chcialby byc potraktowany a nie wydtyka klientow bledy. No ale do tego trzeba wiecej niz czytanie ze zrozumieniem. Troche empatii i podstawy psychologii.

 

oznacz moderatorów

seb1q
#11 Animator#

@kadet1212  napisał(a):

@pinsplash nie musisz mnie obrazac tylko dlatego ze nie sprawdzasz sie w swojej roli. Sprzedawcy zrozumcie to w koncu klient ktory czuje sie oszukany nie wraca! I nie wazne czy on nie przeczytal calosci jesli wprowadziliscie go w blad lub system Allegro to albo wezmiecie ten problem w swoje koszta albo pociagnijcie do odpowiedzialnosci allegero. Klienta nie interesuje kto zawinil zwlaszcxa gdy czuje sie wydymany. I argumenty w stylu trzeba bylo czytac wszystko SA daremne. Ludzie nie Maja teraz czasu na czytanie opisu aukcji produktu za 50 czy 100 zl wiec jesi aukcja jest zle skonstruowana - powtorze jak mantre - nie wazne przez logo albo z czyjej winy. Klient now wroci. I kto bedzie do tylu? Allegro? Watpie raczej klient zapameta konkretnego sprzedawce I wystawi adekwatny komentarz. Dobry sprzedawca wczuwa sie w role klienta i traktuje go tak jak Sam chcialby byc potraktowany a nie wydtyka klientow bledy. No ale do tego trzeba wiecej niz czytanie ze zrozumieniem. Troche empatii i podstawy psychologii.

 


Wyjątkowo, mam nadzieję, nic nigdy nie będę musiał do Ciebie wysyłać 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kadet1212 nie wróci to nie wróci są tysiące innych, allegro i klient wymagają empatii a sami jakoś jej dla sprzedawcy nie mają, bo sprzedawca nie odpowiada za to czego nie zamieścił i tyle w temacie, nie podoba się sąd i potem będzie płacz że się ma koszty sądowe do zapłaty. Nie masz czasu czytać? to jest umowa kupna sprzedaży na odległość liczy się treść oferty, obyś w sądzie nie argumentował że umowy kredytu lub z operatorem sieci komórkowej nie miałeś czasu czytać i jesteś poszkodowany bo tam na 20str czcionką 6 stało coś na co składasz pozew. Kto będzie z tyłu no kto wszyscy ale każdy zrozumie to znacznie później a allegro na końcu
1 na początku klient bo się poczuje wydymany i pójdzie na inną platformę, zrobi się z tego strumyk, rzeczka, powódź; 2 sprzedający bo odejdą pozamykają działalność z racji ubytku kupujących najpierw ci najmniejsi potem więksi etc; na końcu zrozumie allegro z tekstem o kufta gdzie się wszyscy podziali gdzie moje prowizje buuuuuuu

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@kadet1212 

"Sprzedawcy zrozumcie to w koncu klient ktory czuje sie oszukany nie wraca! "

Najpierw zadaj sobie pytanie- czy sprzedawca chciałby, żeby wracał do niego klient któremu nie chce się rzucić okiem na opis aukcji tylko kupuje bezmyślnie i robi dym?

Jest tu mnóstwo wątków o tym, że tacy kupujący są wręcz dodawani na listę nieaktywnych kupujących (czarną listę) ... i wiesz kto płacze z tego powodu na forum? Nigdy sprzedawca, zawsze kupujący.

 

" Dobry sprzedawca wczuwa sie w role klienta i traktuje go tak jak Sam chcialby byc potraktowany a nie wydtyka klientow bledy."

Jestem zarówno klientem jak i sprzedawcą. Zawsze zapoznaję się z opisem tego co kupuję i jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić zwrot. Wobec powyższego- mam prawo oczekiwać tego samego od klientów?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

 

Myślę że dyskusja od początku została postawiona na ostrzu noża i użytkownika

@kadet1212 

nikt już nie przekona. Nie ważne!!!

 

"Jest tu mnóstwo wątków o tym, że tacy kupujący są wręcz dodawani na listę nieaktywnych kupujących (czarną listę) ... i wiesz kto płacze z tego powodu na forum? Nigdy sprzedawca, zawsze kupujący"

Stary, @starling_shop  to jest tak dobre że pozwolisz ale sobie to zapamiętam i będę tego używał w rozmowach przy szklance zimnego, złotego płynu z znajomymi.

oznacz moderatorów

kadet1212
#9 Pomysłodawca#

Sprzedajacy powinien tak opisac produkt zeby nie wzbudzal watpliwosci. To sprzedajacy jest w pracy i on ma obowiazki. Kupujacy nie musi chciec poprawiac bledow sprzedajacych no ale coz tzw janusze biznesi tego nie zalapia a jak widac na tym forum na allegeo takich w brud

oznacz moderatorów

seb1q
#11 Animator#

@kadet1212 , dawno na forum nie było tak upartego trolla jak Ty - czapki z głów! 

oznacz moderatorów

kadet1212
#9 Pomysłodawca#

Jakiego trola? Tez jestes sprzedajacym I nie potrafisz zalapac co jest twoim obowiazkiem?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@kadet1212 Gubisz się.
Raz piszesz, że nie masz czasu czytać opisów i Cię to nie interesuje a za chwilę piszesz że sprzedający "powinien tak opisac produkt zeby nie wzbudzal watpliwosci".

Po co ma opisywać skoro i tak nie czytasz?

oznacz moderatorów

kadet1212
#9 Pomysłodawca#

@komis-bell Nie gubie sie. Mam na mysli ze nie moze byc dysproporcji miedzy tytulem a opisem. Wlasnie po co dodajecie opis ktorego nikt nie czyta ? Tytul z tego co zrozumialem jest dodawany przez katalog Allegro. Dobrze zlinkujcie produkt z katalogiem i po sprawie. Ale to przerasta wszystlich sprzedajacych z tego watku. Za to pierwsi twierdzic ze kupujacy nie umie czytac ze zrozumieniem.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@kadet1212 Ponownie - z całym szacunkiem ale mam wrażenie, że w tym wątku przeczytałeś tylko swoje posty a zignorowałeś wszystkie inne które dokładnie opisywały mechanizmy na które sprzedający nie mają wpływu.

Ja wysiadam.
Powodzenia.

oznacz moderatorów

kadet1212
#9 Pomysłodawca#

@komis-bell allegro wyraznie napisalem ze linkowanie odpowiada wylacznie sprzedajacy. Majac przed soba janusza biznesu i allegro wybieram stanowisko allegro. 

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Przypomnę tylko, że to nie tej "janusz" dostaje kary od UOKIK i ciągłe nowe zgłoszenia za łamanie prawa. Niech allegro poda ci podstawę prawną tego, że za zmiany wprowadzane przez nich oni nie odpowoadają, też chętnie się dowiem.

 

To trochę tak jakbym była moderatorem forum, zmieniła Twój post na wyzwiska w moją stronę a później Cię o to pozwała bo w końcu to był twój post i powinieneś go pilnować.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kadet1212 widzę że ty dalej nie rozumiesz że opis produktu znajduje się w uwaga ofercie której to ty stwierdziłeś że nie masz czasu czytać. Dottarło do ciebie że robisz z siebie osobę ulomną intelektualnie sam czy jeszcze nie? Sprzedający nie ma obowiazku poprawiać po allegro katalogu który to jest bublem bo ten katalog nie jest jego nie odpowiada za jego treść i jest zmuszony podpinać swoje aukcje do bubla z błędem więc przez ten bubel są źle przypięte bo allegro narzuca korzystanie z niego regulaminem. Praca sprzedawcy nie polega na siedzeniu na ofertach i szukaniu czy szacowne allegro nie zrobiło go w wała to są koszty pracownika które ty poniósłbyś w cenie produktu. Zresztą nawet jakby stwożyć taki etat nie ma gwarancji że osoba wyłapie błąd z kilku tysięcy aukcji instant zanim kupi ktoś i zacznie się kłócić że on czyta tylko nagłowki od allegro. Pisałem nie pasuje to wio do sądu swoje racje udowadniać polecisz kilkaset złotych za szkolenie z prawa konsumenckiego na przyszłość będziesz mądrzejszy doświadczeniem

oznacz moderatorów