Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Kupiłem telefon, który miał mi być dostarczony na 1.12.2020. Wybrałem dostawę kurierską. Poprosiłem o numer listu przewozowego. Nie dostałem odpowiedzi od sprzedawcy i po przekroczeniu daty terminu spodziewanego dostarczenia przesyłki utworzyłem dyskusję. Sprzedawca odpowiedział, że wysłał towar POCZTĄ!
Towaru nadal nie ma. Wiem, że jeśli go nie dostanę to jest program ochrony kupujących ale mam inne 2 pytania:
1. Co jeśli przesyłka pocztowa będzie uszkodzona i nieubezpieczona?
2. Czy mogę się domagać rekompensaty za tą samowolkę?
@zalek1991 Podał w ofercie jaki kurier ? pocztex 24 i 48 to też kurier 🙂 jak będzie uszkodzona spisujesz protokół przy odbiorze i to Cię zwalnia ze wszystkiego, resztą zajmuje się sprzedawca 🙂
Twierdzi, że wysłał pocztą. Ja wybrałem pozycję "allegro kurier 48" czy jakoś tak.
@zalek1991 Towar nie może być uszkodzony, jeśli będzie, nie odbieraj paczki i domagaj się zwrotu wpłaty. Jeśli odbierzesz i stwierdzisz uszkodzenia, złóż sprzedawcy reklamację. On odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie. Jeśli będzie problem, złożysz wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Allegro kurier 48, to Pocztex 48, czyli Poczta Polska. Więc nie bardzo wiem, oo co Ci chodzi. Rekompensaty? Jasne, że możesz się ubiegać. Najwyżej sprzedający Cię wyśmieje.
Ok. Wszystko jasne.