Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobilem protokół szkody w inpost..... Czy musze czekać 30 dni na reklamację z in post czy mogę wymagać od sprzedającego aby zwrocil pieniądze a sam zajoł sie reklamacją u przewożnika ,który świadczy mu uslugi
tak
Czyli sprzedawca ma taki obowiązek czy tylko dobrą wolę?
@G-PLAST sprzedawca na linii przedsiębiorca - konsument odpowiada za przesyłkę do chwili jej doręczenia .
@G-PLAST A kupiłeś od firmy czy od prywatnego?
Od firmy
@G-PLAST To jest tak jak napisał @mdrogeria
Dziekuje
@G-PLAST Zgłoś sprzedającemu problem i czekaj na odpowiedź i jak nie odpowie albo będą problemy to otwórz dyskusję a tam masz pomoc Allegro.
Hej, ostatnio miałem podobną sytuację z klientem, który zamówił przedmiot XXX MiniKurierem ale paczka zaginęła gdzieś w transporcie między oddziałami. Klient złożył na własną rękę reklamacje do InPostu przez formularz na stronie. Następnie założył dyskusję w której przyznał się do złożenia reklamacji u przewoźnika... Przez chwilę zgłupiałem bo stwierdziłem, że jeśli zwrócę klientowi pieniądze a jednocześnie InPost rozpatrzy pozytywnie reklamacje to klient otrzyma zwrot podwójnie - ode mnie oraz z Generali InPost.
Doradca Allegro kazał mi wstrzymać się do czasu rozpatrzenia klienta reklamacji przez InPost i nakazał klientowi monitorowanie sytuacji i wypowiedzi, jeśli otrzyma jakieś decyzje.
Na teraźniejszą chwilę sprawa stoi, ponieważ InPost ma czas do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Świetny kupujący> czeka 30dni a to zakup konsumencki?
Mógł nie odbierać paczki skoro była uszkodzona i skontaktować się z sprzedającym, że paczka uszkodzona i domniemuje że zawartośc też wtedy by dostał zwrot a sprzedający reklamował usługę