Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam Problem z pewnym sprzedającym, który codziennie wysyła mi kilka wiadomości z ,,prośbą,, o usunięcie negatywnego komentarza. Po zablokowaniu numeru robi to dalej na maila. MAM DOŚĆ
Jak słusznie wystawiony negatyw to zgłoś go do allegro.
Można prosić o podpowiedź jak to zrobić
@kamila17klis Jeżeli komentarz jest obiektywny i nie obraża sprzedającego nie musisz usuwać i się bać.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Wystarczy nie wystawiać negatywnych opinii z dupy wziętych 🙂 kupujący myśli że jak allegro za nim stoi i w du....wchodzi to że mu wszystko wolno. Na prawdę z doświadczenia wiem że z każdym kupującym można dojść do porozumienia. Wystarczy prosta rozmowa która nie boli.
Komentarz z dupy to akurat wystawił Pan tu.
@kamila17klis Jeśli masz wątpliwości dotyczące wystawionego komentarza, zawsze możesz kontaktować się z nami przez formularz, który wskazał @LEW433. Natomiast w przypadku, gdy chodzi o konkretnego Sprzedającego, abym mogła Ci pomóc, potrzebuję więcej informacji, dlatego prześlij mi proszę jego login oraz zdjęcia lub zrzuty tych wiadomości na spolecznosc@allegro.pl.
@adaxmax Udzieliłeś cennej porady, za którą bardzo Ci dziękuję, ale ładnie Cię proszę o nieużywanie tutaj tego typu określeń. Wszyscy jesteśmy na Allegro Gadane, aby rozmawiać i dyskutować, a nie po to, aby oceniać innych i zgadywać skąd pochodzą ich komentarze, zwłaszcza gdy szczegóły transakcji nie są tutaj opisane.
Proponuję aby Państwo przestali uporczywie bronić kupujących bo nie każdy sprzedawca jest oszustem i krętaczem, tylko uzmysłowić kupującym żeby dogadywali się ze sprzedawcą bo przy zamówieniach można popełnić pomyłkę ale nie każde zamówienie od razu zasługuje na negatywną opinię tylko dlatego że kupujący nasz pan i on może sprzedającego zbesztać z błotem a kupujący zostaje pokrzywdzony i to dla was się nie liczy.
Właśnie widać podejście klienta 🙂 proponuję zadzwonić do sprzedawcy i zapytać jakie widzi rozwiązanie tej sytuacji jeśli niema porozumienia zaznaczam z obu stron to wtedy wystawić negatywną opinię. A nie że wystawie dla sprzedawcy negatywa bo mam do tego prawo z takim podejściem życzę powodzenia w życiu.
@adaxmax Widocznie nie trafiłeś na takiego kupującego, z którym nie można dojść do porozumienia. Jeszcze nie trafiłeś.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Wiesz.. zamiast marudzić i wylewać żale, zgłoś się na komendę, powiedz, że sprzedawca allegro używa twoich danych niezgodnie z przeznaczeniem (wykorzystywanie poza kup-sprzedaj), kiedy doszło już do transakcji i została zamknięta. Nękanie jest bez sensu, mówi się trudno i zostawia się negatywa (jeśli słuszny), jeśli niesłuszny to sprzedawca może iść do sądu 🙂
Tak więcej mądrości nie ma pan/pani. A gdzie ludzka rozmowa i znalezienie porozumienia ?