anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności: transakcja anulowana

MAMY ROZWIĄZANIE!
kupulka
#7 Wielbiciel#

16.03 dokonałam zakupu. W formie płatności wybrałam przelew tradycyjny, bo środki przelewałam z konta zagranicznego. Otrzymałam informacje, jakich danych mam użyć do przelewu. Przelew zrobiłam na konto PayU. Domyślam się, że transakcja została anulowana, ponieważ chciałam dokonać płatności w innej walucie. Jednakże środki z konta pobrało. Status płatności do dziś nadal jest anulowany, a środki nie wróciły na konto. Przeczytałam w regulaminie, że w takich sytuacjach, gdy pobrane zostaną środki w ciągu 3 dni roboczych powinny wrócić na konto. Jednak nadal żaden zwrot nie przyszedł. Teraz pytanie czy jeszcze czekać bo to trwa dłużej? Czy należy zgłosić się gdzieś bezpośrednio? Z góry dziękuję za informacje. P.s. transakcja jest zakończona bo skontaktowałam się że sprzedającym i wysłałam pieniądze bezpośrednio na jego konto. Czy istnieje szansa, że sprzedający otrzymał ednak ten przelew od PayU?  Pozdrawiam, Magda . 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
mdrogeria
#21 Demiurg#

kupulka środki wróciły ,ale z złotówkach i musisz się udać do banku aby je przewalutować .

oznacz moderatorów
kupulka
#7 Wielbiciel#

Naprawdę?  Myślałam, że to się robi automatycznie. Szczerze to pierwsze słyszę o takim czyms.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kupulka Przy przelewie tradycyjnym pieniądze nie wracają na konto. Zobacz tutaj; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

oznacz moderatorów
kupulka
#7 Wielbiciel#

To co się z nimi dzieje? Niestety w załączniku nic nie widzę. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria 

Ty tak serio piszesz?

Ja często robię zakupy nie z Polskiego konta i nie mam na myśli allegro i czasami zdarza się zwrot środków,który przychodzi automatycznie w mojej walucie.

Przewalutowanie zachodziło zawsze automatycznie dlatego też najlepiej płacić kartą by bank pobrał odpowiednią kwotę.

Myślę,że środki nawet dobrze nie wyszły (gdzieś błądzą),więc wrócą w Twojej walucie.Pisz do swojego banku.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

angela9201 tak , piszę serio . Kiedyś klientka upominała się po miesiącu od zlecenia o środki ze zwrotu . Po burzliwej wymianie maili z allegro okazalo się ,że bank klientki nie może zaksięgować środków na jej koncie walutowym bo środki są ,ale w złotówkach .

Klientka musiala udać się do banku wydać dyspozycję i oczywiście zapłacić za przewalutowanie 😁

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria 

To chyba musiał być ten śmieszny bank,który nazywa się "awaria"😉

Jak widać niemożliwe nie istnieje.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

angela9201 nie wiem co to był za bank , ale były to czasy kiedy można było zrobić zwrot zwykłym przelewem bez hocków klocków ze zwrotem prowizji . Pierwotnie zamierzyłem się do zwykłego przelewu , ale wyskoczyła mi informacja ,że przelew na konto walutowe i zostanę obciążony nie pamiętam jaką kwotą za przewalutowanie . Machnąłem w związku z tym przez AF . Zakończyło się jak pisałem wcześniej .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kupulka Pewnie był jakiś błąd w przelewie i pieniądze teraz wiszą u operatora. Pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Najszybszy jest czat.

oznacz moderatorów