Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest coś takiego jak status zwrotu ?
Czemu Allegro nie pilnuje sprzedających aby terminowo zwracali środki w ciągu 14 dni kupującym ?
Czemu nie da się podejrzeć jaki jest status zwrotu i czy sprzedający dostał już przesyłkę ( szczególnie w wypadku darmowego zwrotu przez paczkomat) i czy dokonał już zwrotu środków na konto ?
Zrobiłem ostatnio 3 zwrotu. Przy dwóch musiałem otwierać dyskusję i "przypominać" sprzedającym o sobie...
Przy jednym zwrocie dostałem zwrot środków na konto ale zero informacji o tym fakcie, czy to na Allegro czy w mailu...
Nie ma mechanizmu który be tego wszystkiego pilnował w imieniu kupującego ?
@konr4d2006 gdy sprzedawca zleca zwrot otrzymujesz z tego tytułu informację mailową. Na ten moment nie mamy innego systemu zwrotów.
Dziękuję za Twoją sugestię na ten temat.
Witam. Mam podobna sytuację. Anulowałem zamówienie, sprzedawca napisał że zlecił zwrot przez Payu ale ja, nadal nic nie otrzymałem. Żadnych pieniędzy czy też maila jakiegoś. Czy coś jest nie tak?
@konr4d2006 Ależ da się podejrzeć, czy sprzedający dostał przesyłkę - w trackingu na stronie inpostu (i bodaj też w apce inpostu).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
konr4d2006 otrzymałeś sms-em numer zwrotu . Za pomocą tego możesz monitorować status tu -https://inpost.pl/sledzenie-przesylek