anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sugerowane dane do faktury za zakup są nieaktualne, gdzie mogę to zgłosić?

RaStachMan
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie,
Regularnie korzystam z Allegro poprzez smartfona. Często dokonuję zakupów na fakturę. Zawsze po podaniu danych do faktury, przy następnym zakupie automatycznie sugerowane były dane do faktury z poprzedniego zakupu. Gdy chciałem wziąć fakturę na inne dane, zmieniałem je i znów przy następnej okazji sugerowane były te, które wprowadziłem ostatnim razem. Od około tygodnia, cały czas sugerowane są dane, na które ostatnim razem dokonywałem zakupu około 2 lata temu i więcej nie dokonam w oparciu o te dane. Za pierwszym razem pomyślałem, że to jakiś chwilowy błąd aplikacji albo systemu i wprowadziłem nowe, prawidłowe dane do faktury. Jednakże przy następnym i każdym kolejnym zakupie, sugerowane są te same, nieaktualne dane. Nie zapisują się już dane z poprzedniego zakupu, jednak w systemie jakimś cudem widnieją stare, nieaktualne dane. Reinstalacja aplikacji niestety nie pomogła. Mam konto indywidualne, nie firmowe. Czy istnieje jakieś rozwiązanie mojego problemu? Problem występuje jedynie w aplikacji mobilnej. W wersji komputerowej sugerowane są prawidłowe dane do faktury.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@RaStachMan W tej sprawie poproś o pomoc Allegro przez formularz kontaktowy lub na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d4e05a9d-86a1-441d-978a-f2e1cdc3ae0c

oznacz moderatorów

RaStachMan
#1 Nowicjusz#

Serdeczne dzięki! już piszę.

oznacz moderatorów