anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szanowni, czy jeśli otrzymam wadliwy produkt to nie wolno mi wystawić negatywnego komentarza?

WWAADI
#7 Wielbiciel#

Szanowni Państwo, wiele już lat dokonuje zakupów za pośrednictwem Allegro, ale pierwszy raz spotyka mnie taka sytuacja. Dokonałem zakupu przedmiotu, urządzenia, który był mi niezbędny z powodu awarii w domu poprzedniego. Zamówiony i zapłacony towar dotarł bez problemów i opóźnień. Ponieważ było to urządzenie hydrauliczne wymagało założenia przez profesjonalnego hydraulika. Gdy ten wyjął urządzenie z pudelka od razu stwierdził, że produkt jest bezwartościowy i nie będzie spełniał zadania. Pomimo tego na moją prośbę zamontował urządzenie i jak wcześniej stwierdził, urządzenie było bezwartościowe, nie spełniało swojego zadania. Woda lała się w całej łazience. Zmuszony byłem biec do sklepu i kupić pełnowartościowe urządzenie. Ponieważ zakup wadliwego urządzenia to 60 zł nie odesłałem urządzenia. Postanowiłem jedynie zadzwonić i poinformować o tym, że sprzedają bezwartościowe urządzenia, niestety pomimo wielu prób nie udało mi się dodzwonić pod wskazane numery. Wobec powyższego wystawiłem negatywny komentarz na Allegro i od tego momentu jestem nękany przez sprzedawcę, najpierw korespondencją mailową o wycofanie komentarza a w tej chwili pismami oficjalnymi i groźbami pozwu sądowego za naruszenie dóbr i stąd moje pytanie po co instytucja komentarzy skoro wystawienie negatywnego komentarza wiąże się z notorycznym nękaniem i zastraszaniem przez nieuczciwego sprzedawcę. Czy tak wolno? Czy jest to dopuszczalne? Ja jedynie napisałem zgodnie z prawdą, że urządzenie jest bezwartościowe, niesprawne i że orzekł to profesjonalny hydraulik i sprawdził to montując urządzenie, które nie działało. Nic obraźliwego nie napisałem i teraz jestem nękany i zastraszany. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Client:44052296
#21 Demiurg#

@WWAADI oprócz telefonu możesz napisać np CW , zapytaj o zakup, zapytaj i przedmiot lub dyskusje i złożyć oficjalnie reklamację.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WWAADI Należało złożyć także reklamację i najlepiej za pomocą dyskusji: tam sprzedajacy już z pewnością się odniesie a ma na to 24godz. Wystawnie komentarza nie powinno się wiązać z nękaniami, dokumentuj to bo może się przydać, sprzedajacy ma prawo do obrony i takie pism w większości są tylko "pismami".https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Zareagował zgodnie z prawem. Za takie zmiany możesz winić allegro. Dawniej negatywny komentarz to był tylko komentarz, teraz obniża punktacje konta co wpływa na mniejszą sprzedaż, stratę możliwości wysyłki smartem itp. Dlatego sprzedawcy coraz częściej wykorzystują swoje prawa by takim komentarzom przeciwdziałać. Sam napisałeś sprzedawca wysłał wszystko prawidłowo, jeśli towar był do tego nigdy nie otwierany to jaka jego wina??? W sklepie możesz kupić taki sam i nikt Ci zwrotu nie przyjmie i nie będziesz latał i na oknach wywieszał kartek jaki to sklep beee. Więc dlaczego na allegro taką kartkę wywiesiłeś?

Nie skorzystałeś ze swoich praw do reklamacji. W takim wypadku zawsze składasz reklamację. Możesz też założyć dyskusję i ewentualnie upomnieć się o zwrot do project. Możesz też dać negatywną opinię samemu produktowi. To by było w porządku natomiast niszczenie opinii firmy mimo iż wysłała prawidłowo bez wykorzystania zgodnej z prawej procedury reklamacyjnej jest zwykłym szkalowaniem. Co do telefonów to nie wiem, duża firma nie pracuje wieczorami czy w weekendy, teraz na majówki sporo osób wydłużało czas wysyłki i wyjeżdżało...

Dużo osób teraz takie wezwania wysyła. Sporadycznie ale sprawy też się zdarzają i są pierwsze wyroki. Przy wystawianiu komentarza trzeba się trzymać pewnych zasad. pierwsza z nich to: komentarz o sprzedawcy dotyczy sprzedawcy nie produktu. 

oznacz moderatorów

WWAADI
#7 Wielbiciel#

Czyli rozumiem, że na Allegro można sprzedawać bezwartościowy szajs a jak ktoś napisze negatywny komentarz że sprzedano mu coś takiego to musi liczyć się z pozwem sądowym? A gdzie prawa konsumenta? Z reklamacji nie skorzystałem bo woda lała się w łazience więc pobiegłem do sklepu i kupiłem prawdziwy produkt a nie szajs. Ani mi się nie chciało odsyłać tego szajsu i jeszcze płacić ani nie miałem czasu. Dzwoniłem kilkakrotnie w ciągu tygodnia, normalnych godzin pracy i nikt nigdzie pod kilkoma telefonami nie odpowiedział... Jeśli tak to ja chętnie na ten pozew poczekam i chętnie pokażę w sądzie co mi sprzedano...

oznacz moderatorów

WWAADI
#7 Wielbiciel#

I nadal pozostaje moje pytanie, w takim razie po co jest opcja komentarzy? jeśli już to powinny być tylko komentarze pozytywne, skoro za negatywny ma się pozew do sądu. Chore...

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Nie skorzystałeś z praw konsumenta. Sam z nich nadal rezygnujesz. I w tym właśnie problem. Zapytam jeszcze raz, czy jak poszedłbyś do sklepu i kupił ten sam produkt orginalnie zapakowany to :

a) wyklepałbyś opinie o sklepie i zawiesił mu na szybie, żeby wszyscy widzieli???

b) poszedłbyś jak człowiek i złożył reklamację???

Sprzedawca nie ma obowiązku testować produktów przed sprzedażą, więc ciężko wystawiać opinię firmie na podstawie działania produktu, od tego jest reklamacja. A Ty uparcie rezygnujesz z własnych praw, łamiąc przy tym prawa sprzedającego.

Podam przykład mojej opinii negatywnej. "2x zwracałam, 2x zwrot dostałam dopiero po 3 tygodniach po założeniu dyskusji". Z takim komentarzem może iść się sądzić, opinia jest prawidłowa i nic mi nie zrobi. Ale gdy przykładowo kupię spodnie i mają popsuty zamek lub brakuje guzika to odsyłam na reklamację. Może wymienić lub zwrócić kasę. Gdybym wystawiła za to negatywa to miałabym szansę takie same kłopoty jak TY.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@WWAADI tak na allegro mozna sprzedawac szajs na tony ale to nie wina sprzedawcy tylko towaru wiec skoro wystawiles negatyw sprzedawcy za szybka bezproblemowa obsluge a nie negatyw na jakosc towaru to sprzedawca ma pelne prawo cie w sadzie zaorac bo nie jest producentem tego szajsu tylko go odsprzedaje. Nawaliles baboli jednego na drugim 1 uparles sie na montaz czegos co ci fachowiec powiedzial ze nie pasuje zamiast odeslac i odzyskac kase, 2 nie zlozyles reklamacji, 3 towar pewnie byl dobry tylko niepasowal to jeszcze pewnie go szlag trafil podczas montazu, 4 urazony za brak kontaktu przez telefon gdy masz takie narzedzia allegro jak dyskusja lub zadaj pytanie sprzedajacemu bez zgloszenia wczesniejszego jakichkolwoek roszczen czy problemow wysmarowales sprzedawcy paszkwil w postaci negatywu. Czlowieku ty sie modl zeby nie dal sprawy do sadu bo zostaniesz zaorany plugiem zagonowym za celowe dzialanie na szkode firmy 1 wystawienie negatywu w nieodpowiednim miejscu 2 brak proby kontaktu przez allegro w celu polubownego zalatwienia sprawy 3 obnizenie negatywem sprzedazy na allegro sprzedajacemu

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@az1rael a czyja wina jak nie sprzedawcy? Jeśli to nie jest jakaś znana marka, tylko jakiś no name, ktory on sprowadza np. z Chin to oczywiście, że to on w 100% odpowiada za jakość. Zaorać w sądzie to raczej kupujący może takiego sprzedającego, który sprzedaje takie buble, które pewnie nie spełniają odpowiednich norm i wielu rzeczy, które są wymagane, a sprzedawca nawet o tym nie wie.
Jak kupujący takiego bubla zareklamuje to najwyżej otrzyma zwrot 60 zł i ewentualnie za wysyłki, a kosztu pracy hydraulika nikt mu nie zwróci. Trudno więc, żeby był zadowolony i nie wystawiał nega, nawet jak sprzedawca uzna reklamację.

@WWAADI nie masz się czego bać, a sprzedawca Cię tylko zastrasza.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@vonNogay czyżby czyli ty jako kupujący jak potem odsprzedasz na lokalnie też odpowiadasz za jakość tego co kupiłeś na bazarku od ruskich? A wiesz że większość towarów się robi w Chinach i potem w Polsce się tylko nalepkę producenta doszywa/ dokleja/ laserem wytrawia? czyli co towar renomowanej firmy z logo jest takiej samej jakości jak chińczyk addidass? 
oczywiście że odpowiada za szkalowanie opinii firmy w Internecie sam napisał że obsługa zamówienia była bez zastrzeżeń od tego jest opinia o produkcie by tam napisać że produkt słabej jakości a napisanie firma sprzedaje szajs jest pomówieniem całkowitym; kupujący nie ma uprawnień eksperta ani rzeczoznawcy to raz, dwa uparł się montować coś co od razu miał powiedziane nie będzie pasowało i nie zdziwię się jak przez montaż na siłę niepasującego elementu ten uległ uszkodzeniu, trzy zamiast skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy konsumenckiej albo po prostu zwrócić od razu negatyw. Sąd weźmie pod uwagę związek przyczynowo skutkowy a sprzedawca podniesie zarzut że nie było zgłoszenia reklamacyjnego na trwałym nośniku ani próby kontaktu na twardym nośniku czyli jakiejkolwiek wiadomości z zastrzeżeniami do produktu, samo wykonanie telefonu nic nie znaczy nawet uokik reklamacje nakazuje składać w formie fizycznej a nie przez telefon bo nie ma potem śladu po takim zgłoszeniu. Kupujący nie udowodni że w jakikolwiek sposób starał się rozwiązać problem polubownie w obrębie prawa polskiego za to sprzedawca udowodni że od razu kupujący wystawił negatyw firmie nie produktowi którego najprawdopodobniej sprzedawca nie jest producentem i za jego wykonanie nie odpowiada więc stwierdzenie ogólne firma sprzedaje szajs w zakładce obsługa jak najbardziej narusza dobre imię firmy. Sprzedawca nawet nie musi się specjalnie wysilać a kupujący nie ma nic na swoją obronę do tego teraz jest ślad na forum wystarczy sobie nick kupującego w google wklepać i już mamy 1 wynik wyszukiwania wątek z forum gdzie kupujący czarno na białym się przyznaje do szeregu uchybień. Zapobiegliwy sprzedawca sprawi sobie czy kupujący nie zamieścił innych opinii na forach publicznych czyli publicznie go dalej szkaluje. Przypomnę ci że w sądzie cywilnym to pozywający przedstawia dowody i poszlaki mające świadczyć o winie pozwanego, jak według ciebie kupujący się ma bronić? co powie że mam prawo do subiektywnej opinii? a sąd na to to ja rozsądzę gdzie się kończy subiektywna opinia, co powie że próbował się 10x dodzwonić? a sąd zapyta czy podjął pan jakąkolwiek inną próbę kontaktu innymi kanałami? nie. Czyli w sposób nieskuteczny próbował pan dochodzić swoich roszczeń o których sprzedawca wiedzieć nie mógł? no odpowiedź jest jedna TAK. Czy ma pan zakupiony przedmiot? nie wywaliłem bo to taniocha była. Czy ma pan uprawnienia do oceny czy dany towar został źle wykonany? czy ma pan umiejętności i wiedzę w zakresie hydrauliki by oceniać ten przedmiot? nie, ale mi hydraulik powiedział że to się od razu nie nadaje. to po co wymusił pan montaż urządzenia skoro nie mogło spełniać swojej funkcji zamiast kupić nowe? bo mi się woda lała a nowe kupiłem w markecie za rogiem takie jak trzeba...
sorry ale dla sądu to będzie kabaret 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@az1rael Wiem, że większość towarów robi się w Chinach i to jest rola sprzedawcy, aby znaleźć tam dobrą firmę z towarem dobrej jakości. Kolega ma w magazynie mnóstwo chińskich bubli, nie nadających się raczej do sprzedaży. Rozumiem, że wg Ciebie może to zacząć wystawiac na allegro i nikt nie ma prawa mu wystawiać negatywa, bo przecież od tego jest ocena towaru, a nie sprzedawcy. Czyli można sprzedawać z premedytacją wadliwy szajs i powinno się mieć same pochwały, a jak ktoś będzie miał jakieś zastrzeżenia to przedsądowe wezwanie.. 🙂 

Opinie o produktach nie mają żadnego sensu, bo wiadomo, że produktyzacja jest bublem i wystawiając tam opinie, że towar to szajs, zniszczę opinię innym sprzedawcom, którzy są podpięci pod ten produkt, a mogą sprzedawać coś lepszej jakości. Tylko opinie wystawione sprzedającemu mają sens.

"napisanie firma sprzedaje szajs jest pomówieniem całkowitym; kupujący nie ma uprawnień eksperta ani rzeczoznawcy"

nie musi być ekspertem ani rzeczoznawcą, to są subiektywne opinie. Jak trzebaby było być ekspertem, aby coś ocenić to nie byłoby w internecie żadnych niepozytywnych ocen żadnego towaru. Fajnie by było, chcę coś kupić i nie mogę się zapoznać z żadnymi sceptycznymi uwagami, bo każda to wg Ciebie pomówienie 🙂 To może w ogóle ocenę zgodności towaru z opisem na allegro zlikwidować skoro każda obniżona jest pomówieniem?

"uparł się montować coś co od razu miał powiedziane nie będzie pasowało"

zamontował coś, co wg hydraulika było bublem, czyli zaufał sprzedającemu, że mimo opinii hydraulika towar będzie się nadawał do tego, do czego został stworzony, a nie od razu się rozleci.

Co do zgloszeń reklamacyjnych to nie ma żadnego obowiązku reklamowania towaru, więc dlaczego sąd ma kogoś za to ukarać? Jeśli towar jest bardzo tani to koszt czasu poświęconego na reklamację często przewyzsza wartość towaru. Nie dziwię się, że komuś nie chce się reklamować towaru za np. 10 zł.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@vonNogay prosty związek przyczynowo skutkowy do wykazania w sądzie
czy zatrudnił pan fachowca? tak. Polecono go panu skąd pan znalazł informacje o nim? jakakolwiek odpowiedz twierdząca pada. Czy fachowiec polecił panu samemu części szukać? tak - wniosek żaden szanujący się fachowiec nie pozwoli klientowi samemu zakupić części bo nie będzie odpowiadał za montaż czegoś czego nie zna by być potem posądzonym o wadliwy montaż (bo części były z demobilu) nie - wniosek 2 kupujący chciał zaoszczędzić parę złotych i sam kupił części tam gdzie taniej bo fachowiec mu chciał pewnie drogo zrobić na swoich, dziękuję pozamiatane albo fachowiec partacz bez kompetencji zakłada co mu dają albo kupujący sknera za 60 zł chce mieć jakoś jak za 600 zł w obu przypadkach wykazana niekompetencja w ocenie produktu. Po to jest dział o produkcie by pisać o produkcie a po to jest dział o obsłudze by tam zgodnie z prawdą opisać obsługę ja się dziwię że allegro nie wywaliło mu komentarza za umieszczenie opinii nie tam gdzie trzeba... następna rzecz wyobraź sobie że pracownicy nie odpowiadają za to co szef potrafi nakupować w przypływie amoku więc nie wiedze podstaw karać ich w zakładce obsługa że szef podesłał im na magazyn 2 tony ustrojstwa wszelakiego jak mój były robił że się po promocjach w marketach po drodze przez 2 województwa machnął i wieczorem zrzucił nam na salę główną całą pakę ducato wszystkiego (sklep z asortymentem odzież sportowa i sprzęt sportowy a ten ci przywozi 300 frytownic, lalki baby born, perszeron 100m na kable do wkopania w ziemię etc i masz to wystawić tak by się z zyskiem sprzedało to raz dwa masz premię od utrzymania tytułu SS bo jest covid inflacja etc trza handlować nie ważne czym byle był obrót i pieniądz się jakoś kocił. Uważasz że sprawiedliwie jest dowalić sprzedawcy za to że towar jest takiej a nie innej jakości? a jak on nawet tego towaru nie widział na oczy tylko z katalogu zamawia z Chin? Przychodzi po 3 miesiącach i wtedy jest o boże co za dziadostwo i co odsyłasz na swój koszt?
Po 3 w sądzie nie ma udowadniać celowości zgłaszania reklamacji tylko związek przyczynowo skutkowy zrobienia czegoś z premedytacją czyli wystawienia szkalującej opinii bez wcześniejszej próby mediacji ze sprzedawcą jak piszą sprzedawcy jakby się skutecznie porozumiał to by dostał nawet i zwrot ba nie musiał tego nawet montować wystarczyło odesłać przytulić nazad kaskę za towar zgodnie z prawem tutaj natomiast wręcz genialnie idzie w sądzie udowodnić postepowanie celowe godzące w interesy sprzedawcy właśnie przez szereg zaniechań ze strony kupującego jak niektórzy napisali negatyw to jest już do zastosowania wtedy jak dialog ze sprzedawcą jest jak z pustakiem a tu nawet nie było próby faktycznego skutecznego dialogu tylko od razu strzał w pysk 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@az1rael 

Ale towar za 60 zł ma działać przez co najmniej 2 lata, tyle ile jest rękojmi. Jeśli sie rozlatuje od razu po zamontowaniu to nie powinno się go sprzedawać, albo sprzedać na części, albo opisać jako wadliwy do naprawy i sprzedać poniżej kosztów - tak jest uczciwie. Takie jest ryzyko związane z kupnem towaru z Chin od przypadkowej, niesprawdzonej firmy. Sam kiedyś sprowadziłem towar z Chin, który okazał się być wadliwy, i co? Mam mieć pretensję do kupującego, że nie jest zadowolony z faktu, że towar po 2 dniach przestał działać? 😉 No niestety, rozumiałem wkurzenie kupującego w tej sytuacji.

Za co są karani pracownicy? Kupujący wystawia ocenę firmie, a nie prywatnym kontom pracowników.

Nie widzę żadnych zaniechań kupującego, dostał towar i zrobił to, do czego towar jest przeznaczony, czyli go zamontował.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

1 nie wiemy czy towar jest z chin

2 nie wiemy czy dany egzemplarz nie byl wadliwy bo sie komus nie chcialo reklamowac

3 nie wiemy czy dany egzeplarz po prostu nie pasowal a kupujacy teraz cwaniaczy ze bubel bo chcial zaoszczedzic pare pln sam potem napisal ze kupil od reki w sklepie stacjonarnym co trzeba wiec jaki sens bylo z allegro kupowac

4 jak pisalem fachowiec nie da sie wrobic w nie swoje czesci zeby potem nie odpowiadac jak montaz **piiip**e 

5 skoro sam napisales ze kupujacy nie jest ekspertem to ja sie pytam kto wpadl na genialny pomysl by kupujacy czesci kupowal? Wniosek fachowiec dyletant albo kupujacy sknera. Jak ci sie woda leje to nie szukasz tanio na allegro zeby przyszlo za 2 dni do paczkomatu tylko poginasz do sklepu z asortymentem i na gwalt w zebach wracasz z czescia i naprawiasz usterke. Ta naprawa przypomina mi jakis ewenement w rodzaju wujek jozek ci to naprawi po 3 piwach za zgrzewke browara bo un kombajn naprawil to se z rura poradzi. Dobry fachowiec widzi co brakuje wsiada w auto / dzwoni do znajomego ze sklepu i jedzie po czesc firmy do ktorej ma zaufanie albo przez telefon mowi kolego zaraz bedzie u ciebie pan x po czesc y masz na stanie? Mam to juz go wysylam. Krotka pilka.

6 w ktorym momencie ustawa konsumencka zezwala ci na montaz w celu sprobowania czy bedzie pasowalo? Mozesz sprawdzic tylko tak jak w sklepie czy w sklepie ci montuja kran i pokazuja jak z niego woda leci? Nie. Dostal informacje ten przedmiot nie bedzie pasowal od hydraulika to nie obowiazuje jakies zaufal sprzedawcy i mu kazal zamontowac tylko albo pasuje i sie montuje albo nie pasuje i sie nie montuje. Standardowy zarzad rzecza sie klania tutaj kupujacy wyszedl poza ten zarzad wiec obowiazuje go reklamacja w przypadku nie dzialania produktu ktory nota bene nie dziwie sie ze sie rozpadl albo nie dzialal skoro nie byl odpowiednio dobrany. Sprzedawca nie bedzoe winny tego ze ty sobie kuchenke gazowa podlaczysz zamiast wezem zbrojonym wezykiem od pompki od roweru. Jak cie wybuch wywali pod niebo to win sie sam.

7 wystarczy w sadzie kilka pytan i odpowiednio faktow przedstawionych i kupujacy lezy i kwiczy bo nie ma jak sie bronic bo mu niekompettencja uszami wychodzi

8 moge sie tez zalozyc ze jak sie nie dodzwonil te 10x to po dacie i godzinie ostatniego telefonu i wystawienia komentarza moge spokojnie udowodnic korelacje ze kupujacy napisal negatywa bedac wkur..onym za niemoznosc skontaktowania sie a i nie zdziwilbym sie jakby juz dzwonil po zamknieciu firmy tak go krew zalala za ta wode walaca pod sufit

 

oznacz moderatorów

Client:111643463
#9 Pomysłodawca#

@vonNogay Regulamin Allegro dokładnie precyzuje, do czego służą oceny sprzedawców i produktów. Poza tym logiczne jest, że sprzedawca nie ma w pełni wpływu na to, co otrzyma od producenta czy dystrybutora. Takiej sytuacji nie da się uniknąć, choćbyś szukał najlepszego producenta w galaktyce. Zawsze może trafić się felerna sztuka.

Ponadto zakładanie z góry, że towar jest kiepskiej jakości, z Chin i sprzedawca wie, że konkretna sztuka jest wadliwa - to jest manipulacja na poziomie Himalajów, zejdź na ziemię.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

nie rozumiem dlaczego nie założyłeś dyskusji na allegro. Telefon to nie jest sposób na rozwiązywanie tego typu problemów, bo nie masz potem żadnej podkładki. Zgłaszasz reklamację, otwierasz dyskusję i czekasz na reakcję sprzedwacy. Możliwe, otrzymałbyś nowy produkt lub zwrot pieniędzy. Wystawienie negatywa to jest ostateczność w sytuacji, gdy sprzedawca unika odpowiedzialności za wadliwy produkt.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Zrezygnowałaś z uprawnień reklamacyjnych. Wystawiłeś negatyw. A co byś wystawił jakby sprzedający nie wysłał ci nic? Ach tez negatyw? Jestem ciekawa twojej gradacji i stopnia ważenia sytuacji 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WWAADI opiszę Ci przykład sprzed kilku dni . Klientka zakupiła 2 takie same produkty , jeden dla koleżanki , drugi dla siebie , produkt powszechnie znany i lubiany.... markowy i polski . W godzinach pracy jestem cały czas pod telefonem więc problemu z kontaktem nie ma . W czym problem ? .... a okazuje się ,że koleżanki produkt jest OK. natomiast kosmetyk ,który sobie zostawiła jest PUSTY !! , fabryczne opakowanie - folia nie naruszony . Kogo w tym przypadku winić ? , niestety produkcja masowa sprzyja bublom , to pierwsze u mnie takie zgłoszenie dot. tego produktu  , ale zdaję sobie sprawę ,że może się przytrafić .

oznacz moderatorów

Client:111643463
#9 Pomysłodawca#

@mdrogeria To twoja wina, trzeba było zamówić od porządnego producenta a tak w ogóle sprzedajesz badziewie z Chin. 😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:111643463 Producent - Uroda Polska S.A . , tam też następuje zakup towaru bez pośredników .

oznacz moderatorów