anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tekstylia po praniu

JoannaAutsajder
#7 Wielbiciel#

Cześć!

Jestem pierwszy raz w takiej sytuacji.

Otóż- kupiłam tzw.fotelówki, czyli narzuty na fotele. Zamówiłam od danego użytkownika nie tylko, że oferta była korzysta, ale również odpowiadał mi sposób wysyłki (wiodący, dla mnie niezawodny konkretny kurier).

I teraz tak- sprzedający bez poinformowania mnie wysłał mi to in postem, paczkę zapakował w DWA WORKI DO ŚMIECI, po czym później tłumaczył się tym, iż miał problem logistyczny (która firma przyjmie do wysyłki towar zapakowany w worki na śmieci...).

Przesyłka dotarła rozerwana, ale z racji tego, że towar był w całości (ubrudził się tylko), więc od razu uprałam je w programie stosownym do danego materiału.

Nie dość, że po praniu narzuty straciły swoją sztywność, to jeszcze sypie się z nich niemiłosiernie. Już na pierwszy rzut oka prosto z pralki powinny trafić do kosza na śmieci. 

Sprzedający ma opinie praktycznie idealne. 

Czy ja mogę w tym momencie złożyć jakkolwiek reklamację? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Jadamaj
#8 Zapaleniec#

Ale po co pytać innych? Nie lepiej po prostu złożyć reklamację? Dopiero po odpowiedzi sprzedawcy można pisać do Allegro lub forum.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Oczywiście. Złóż reklamację na podstawie rękojmi. Opisz wady i zażądaj wymiany lub zwrotu całej wpłaty i kosztów odesłania. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i nie ma obowiązku jej uznać. Jeśli chcesz aby reklamacja była bardziej skuteczna, złóż ją przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa. Dyskusji przygląda się pracownik Allegro i jeśli trzeba, pomaga. Nie odsyłaj towaru, zrobisz to dopiero gdy sprzedawca zareaguje na reklamację.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów