Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Jestem pierwszy raz w takiej sytuacji.
Otóż- kupiłam tzw.fotelówki, czyli narzuty na fotele. Zamówiłam od danego użytkownika nie tylko, że oferta była korzysta, ale również odpowiadał mi sposób wysyłki (wiodący, dla mnie niezawodny konkretny kurier).
I teraz tak- sprzedający bez poinformowania mnie wysłał mi to in postem, paczkę zapakował w DWA WORKI DO ŚMIECI, po czym później tłumaczył się tym, iż miał problem logistyczny (która firma przyjmie do wysyłki towar zapakowany w worki na śmieci...).
Przesyłka dotarła rozerwana, ale z racji tego, że towar był w całości (ubrudził się tylko), więc od razu uprałam je w programie stosownym do danego materiału.
Nie dość, że po praniu narzuty straciły swoją sztywność, to jeszcze sypie się z nich niemiłosiernie. Już na pierwszy rzut oka prosto z pralki powinny trafić do kosza na śmieci.
Sprzedający ma opinie praktycznie idealne.
Czy ja mogę w tym momencie złożyć jakkolwiek reklamację?
Ale po co pytać innych? Nie lepiej po prostu złożyć reklamację? Dopiero po odpowiedzi sprzedawcy można pisać do Allegro lub forum.
Oczywiście. Złóż reklamację na podstawie rękojmi. Opisz wady i zażądaj wymiany lub zwrotu całej wpłaty i kosztów odesłania. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i nie ma obowiązku jej uznać. Jeśli chcesz aby reklamacja była bardziej skuteczna, złóż ją przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa. Dyskusji przygląda się pracownik Allegro i jeśli trzeba, pomaga. Nie odsyłaj towaru, zrobisz to dopiero gdy sprzedawca zareaguje na reklamację.