Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po 17 latach bytności na Allegro w końcu mam problem ze sprzedającym. Kupiłem telewizor na Allegro, przywiózł go kurier. Opakowanie było całe ( nigdzie nie rozerwane ). Rozpakowałem telewizor,( nadmieniam, że kupiłem taki sam 3 miesiące wcześniej na Allegro i nie było problemu - ten kupiłem dla rodziców ) i okazało się, że jest popękany. Zgłosiłem sprzedającemu problem, wysłałem zdjęcia uszkodzenia telewizora, Wygenerowałem zwrot i odesłałem w tym samym dniu. Teraz sprzedawca robi problemy, chce np. protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera. Problem zgłosiłem jako TOWAR USZKODZONY - OPAKOWANIE CAŁE . Opakowanie było całe, jak się potem przyglądnąłem, to jeden róg opakowania był lekko zagięty ( skąd miałem wiedzieć, że muszę spisywać protokół jak nic nie widziałem - opakowanie przecież było całe , nigdzie nie rozerwane ) Nie czuję się winny a sprzedawca utrudnia zakończenie sprawy. Proszę, głownie Allegro o pozytywne zakończenie sprawy ( zwrot pieniędzy lub dostarczenie telewizora nieuszkodzonego) Pozdrawiam Robert
@zevaco Zacznij teraz od otwarcia dyskusji, nie masz obowiązku sporządzania protokółu. Twoim błędem było spakowanie i zaraz odesłanie, należało złożyć reklamację i czekać na ruch sprzedającego, otwórz dyskusję, opisz problem sprzedajacy ma24godz na odpowiedź, później możesz poprosić Allegro o pomoc:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa