Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie aktywowalam wczesniej swojego kupony, nie mam go widocznego w sekcji moje znizki...
 
@Sylwin23 zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z informacją.
@Sylwin23 nasza konsultantka skontaktowała się z Tobą mailowo (nr zgłoszenia 45627096), aby wyjaśnić sprawę.
Mam ten sam problem. Czy możesz mi pomoc?
@Dwyane_Wade prześlij proszę do nas zgłoszenie przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Nasz zespół pomoże Ci rozwiązać problem.
Chciałem dodać zakupioną kartę podarunkową i niestety wyświetla mi się ten dziwny komunikat "Ten kupon jest juz Twoj. Znajdziesz go w sekcji Twoje znizki.". Pierwszy raz mi się to zdarzyło. Gdzie znajdę pieniądze z zakupionego kuponu?
@Dwyane_Wade, podczas dokonywania zakupu po wybraniu metody płatności powinieneś zobaczyć opcję "Masz kod lub kartę podarunkową?", w której możesz wykorzystać swój kupon.