Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. W styczniu kupiłem opaskę xiaomi mi band 5(ona była nie nowa,chyba używana-posiadała ryski na ekranie). A w lipcu ona już nie działa. Czy mogę zrobić zwrot tej opaski, żeby sprzedawca wrucił pieniędzy?
Możesz zgłosić reklamacje do sprzedawcy, z tytułu niezgodności z umową. Sprzedawca ma 14 dni na decyzję czy uznaje reklamacje i o sposobie jej rozpatrzenia (naprawa, wymiana czy zwrot środków).
Natomiast jeżeli chodzi o gwarancję, to tu obowiązują zapisy w karcie gwarancyjnej (w przypadku Xiaomi gwarancja trwa 24 miesiące od pierwszej sprzedaży dla użytkownika końcowego).
@Client:107398168 A kupileś od firmy czy od osoby prywatnej?
@Ziolko39 Przecież to nieważne od kogo kupił, reklamacja każdego obowiązuje jednakowo.
Ty już prawie jak Lew ... 😂
@br. Jak na razie ty Ty robisz za Lwa > przeczytaj najpierw dokładnie post, a potem się czepiaj > pytanie było "Czy mogę zrobić zwrot tej opaski, żeby sprzedawca wrucił pieniędzy?"
On nic na razie nie pisał o reklamacji > a chyba dobrze wiesz, że zwrot i reklamacja to dwie różne rzeczy
@Ziolko39 Czytanie jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Najpierw reklamacja a potem ewentualny zwrot. Nie ma zwrotu bez podania przyczyn za zakup w styczniu. Mamy koniec sierpnia kolego!
@br. Niech Ci będzie > nie będę tracił czasu na jałową dyskusję > pytanie było konkretne > nie było też mowy o zwrocie bez podania przyczyny, tylko o awarii.
@Client:107398168 Nie możesz zrobić zwrotu bez podania przyczyny, możesz złożyć reklamację i tak zrób, najlepiej z pomocą dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE