Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot 4 stycznia, jednak anulowałam zakup chwile po jego opłaceniu przez swoje niedopatrzenie w kwestii ceny. 11 stycznia wysłałam wiadomość do sklepu z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Dostałam wiadomość dzień później, 12 stycznia, że zwrot został zlecony (płatność allegro pay). 17 stycznia poinformowałam sprzedającego, że zwrotu nie otrzymałam (transakcja dalej widnieje jako do opłaty, po zwrocie środków allegro powinno automatycznie zlikwidować zadłużenie, nie dostałam też żadnego emaila od Allegro). 20 stycznia napisałam ponownie, gdyż nie dostałam żadnej odpowiedzi, poprosiłam o zwrot na konto bankowe lub wysłanie potwierdzenia wykonania zwrotu bym mogła wyjaśniać sprawę z Allegro. Po dzisiejszej rozmowie z konsultantem na infolinii dowiedziałam się, że zwrot nie został zlecony przez sprzedającego. Konsultant poinformował mnie, że sprzedający prawnie ma 14 dni roboczych na zwrot. Czytam jednak właśnie ustawę o prawach konsumenta i nie jest wspomniane o dniach roboczych, więc domyślnie powinno chodzić o kalendarzowe. Zanim więc zacznę wojować ze sprzedającym - jak to jest na 100%? Kalendarzowe czy robocze?
Dobrze odpisał konsultant, mowa jest o 14 dniach i liczy się jako kalendarzowe, ale jeżeli ostatnim dniem jest dzień wolny to do końca pierwszego dnia roboczego po świętach.
@LEW433 No jak dobrze odpisał? Kalendarzowe i termin minął we wtorek 18.01.
Nie liczyłem kiedy minął, odpisałem jak liczyć.😁
Dla sprostowania - konsultant twierdził że robocze, a ja że kalendarzowe.
Dobrze mówisz, liczy się kalendarzowe.
😂 🤣 😂
@rudaalvia Liczą się dni kalendarzowe, nie robocze. Ponadto, zgodnie z regulaminem Allegro, jeśli zakup anulowano, a sprzedawca jeszcze towaru nie wysłał, powinien zwrócić pieniądze w ciągu 2 dni.
Dzięki za rozwianie wątpliwości - byłam raczej pewna swojej wersji ale zasiał ziarno niepewności konsultant 😉 Z racji mojej dużej cierpliwości, dałam jeszcze szansę i czas sprzedającemu do 24.01 do końca dnia żeby pieniądze wróciły na konto / allegro finanse, potem najwyżej zgłoszę dodatkowo do uokik za niedotrzymanie terminu.
@rudaalvia Nie zgłaszaj do UOKiK, tylko otwórz teraz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy sprzedawca błyskawicznie pieniądze odda.