anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

terminy gwarancji i reklamacji

fhpumeteor
#7 Wielbiciel#

24.11.2020 zakupiłem fotel obrotowy,25 11 2021 zgłosiłem reklamacje ponieważ zaczepy kółek w trakcie użytkowania popękały,dodatkowo  obniża się samoczynnie siedzisko/oczywiście wszystkie wady wystąpiły

wcześniej/ nie wiedziałem ,że na to jest gwarancja, tak się złożyło że zgłosiłem dzień po no i oczywiście

sprzedawca nie chce uznać tej reklamacji ,proszę o doradzenie co robić

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@fhpumeteor Złóż reklamację pisemnie jeszcze raz, ale nie wspominaj nic o gwarancji. Powołaj się na RĘKOJMIĘ. Rękojmia trwa 2 lata i jest obowiązkowa. Poczytaj w necie o rękojmi. Gdyby sprzedawca nadal stwarzał Ci problem, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. 

oznacz moderatorów

fhpumeteor
#7 Wielbiciel#

czy zakup na fakturę coś zmienia,dodatkowo znalazłem,że fotel otrzymałem  26 .11

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Na fakturę imienną niczego nie zmienia. Na fakturę na firmę może zmieniać, jeśli sprzedawca w aukcji wyłączył rękojmię dla firm. Mimo to napisz do Allegro i poproś o pomoc. 

oznacz moderatorów