terminy gwarancji i reklamacji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24.11.2020 zakupiłem fotel obrotowy,25 11 2021 zgłosiłem reklamacje ponieważ zaczepy kółek w trakcie użytkowania popękały,dodatkowo obniża się samoczynnie siedzisko/oczywiście wszystkie wady wystąpiły
wcześniej/ nie wiedziałem ,że na to jest gwarancja, tak się złożyło że zgłosiłem dzień po no i oczywiście
sprzedawca nie chce uznać tej reklamacji ,proszę o doradzenie co robić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fhpumeteor Złóż reklamację pisemnie jeszcze raz, ale nie wspominaj nic o gwarancji. Powołaj się na RĘKOJMIĘ. Rękojmia trwa 2 lata i jest obowiązkowa. Poczytaj w necie o rękojmi. Gdyby sprzedawca nadal stwarzał Ci problem, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy zakup na fakturę coś zmienia,dodatkowo znalazłem,że fotel otrzymałem 26 .11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na fakturę imienną niczego nie zmienia. Na fakturę na firmę może zmieniać, jeśli sprzedawca w aukcji wyłączył rękojmię dla firm. Mimo to napisz do Allegro i poproś o pomoc.