anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To co dostałem nie odpowiada opisowi aukcji

112MOTOROLA
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem przedmioty na aukcji i niedoszły kompletne teraz sprzedający wypiera się że w ogóle tego nie oferował ale zrobiłem Print screena nim nacisnąłem przycisk Kup teraz. Sprzedający twierdzi że w ogóle tego nie oferował. Prowadzę z nim dyskusję ale to jest Jałowa Gadka czy to się da jakoś załatwić nie chce tego zwracać bo to nie o to chodzi chodzi o to żeby sprzedający dokładnie wysłał do mnie to co oferował kręci że tego nie wyczaruje że nie ma że coś tam no ale tak naprawdę przecież w  chwili wystawienia aukcji musiał to mieć na stanie 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

adrjannn
#7 Wielbiciel#

Poproś Allegro o wsparcie (dyskusja z Allegro).

W zakładce "Moje Zakupy" jak klikniesz w ten produkt i informacje pozakupowe to tam będzie opis aukcji w momencie Twojego zakupu 🙂

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@112MOTOROLA może miał, może nie miał, ale jeśli w dyskusji napisze, że niema i nigdy nie miał tego co było na aukcji, to blokadę konta ma zapewnioną😁

oznacz moderatorów

112MOTOROLA
#7 Wielbiciel#

Oni piszą tak : oni czyli sprzedający - 

Witam, Niestety nie mam możliwości wysłania Panu w/w elementów, stąd proszę o zrobienie zwrotu. Doszło do nieporozumienia i niedopatrzenia przez osobę, która wystawiała produkt. Już tłumaczę: Allegro automatycznie uzupełnia treść ogłoszenia/produktu z kategorii danego przedmiotu (nie da się tego zmienić lub trzeba tworzyć nowy katalog co czasami jest niemożliwe), osoba wystawiająca aukcję napisała na dole aukcji Szlifierka + Bateria Fakt powinna napisać to bardziej czytelnie, co mogło wprowadzić w błąd kupującego. Rozumiemy to, niestety nie wyczarujemy Panu pozostałych elementów z ogłoszenia dlatego prosimy o zwrot towaru. Z poważaniem 

 

a ja i im tak odpowiedziałem -  

Temat: Prośba o dosłanie brakujących elementów zgodnych z opisem aukcji

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do zakupionego przedmiotu w Państwa aukcji na Allegro, chciałbym zgłosić brakujące elementy zestawu, które zgodnie z opisem powinny być częścią transakcji. Przypominam, że zgodnie z ofertą przedmiotem zakupu była szlifierka, dwa akumulatory, ładowarka i walizka. Niestety otrzymana przesyłka jest niekompletna, co wymaga natychmiastowego uzupełnienia.

W Państwa wcześniejszej wiadomości pojawiło się sformułowanie o „czarowaniu” brakujących elementów. Pozwolę sobie jednak zauważyć, że nie oczekuję „czarów”, a jedynie realizacji zamówienia zgodnie z opisem aukcji. Dla porównania: gdyby na aukcji wystawili Państwo Poloneza w kolorze różowym wraz z oponami zimowymi i gaśnicą, klient powinien otrzymać dokładnie to, co zostało opisane – ani mniej, ani więcej.

W załączeniu przesyłam zrzut ekranu Państwa aukcji, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Proszę o niezwłoczne uzupełnienie brakujących elementów i informację, kiedy mogę spodziewać się przesyłki.

Na marginesie, chciałbym zwrócić uwagę na pewien problem w komunikacji. Państwa wiadomości nie są podpisane imieniem i nazwiskiem osoby odpowiedzialnej za sprawę, co uważam za przejaw braku szacunku i kultury biznesowej. Proszę pamiętać, że w relacjach handlowych, nawet w internecie, obowiązują podstawowe zasady transparentności. Jeśli osoba odpowiedzialna za tę pomyłkę ma odrobinę honoru i profesjonalizmu, powinna nie tylko poprawić sytuację, ale również podpisać się pod korespondencją, zamiast chować się za bezosobową komunikacją.

Mam nadzieję, że zrealizują Państwo tę sprawę z należytą starannością i profesjonalizmem. Liczę na szybkie rozwiązanie problemu.

Z poważaniem,
Adam Hopko

Załącznik: Zrzut ekranu aukcji

 

gadka już trwa ze 2 tygodnie i nadal rozwiązania brak. Ja nie chce oddać tego towaru ja aby sprzedający związał się z umowy gdyż allegro sprzedaje za jakieś 45 000 000 000 zł towaru więc należy to interpretować jako bardzo poważny biznes a sprzedawca to że robią sobie jaja po prostu nie mają tam czego szukać 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@112MOTOROLA Składasz rekalamcje w dyskusji na niezgodność z opisem, złożyłeś w niej swoje żądania a sprzedający musi się do tego odnieś, w dyskusji masz pomoc allegro, po 14dnaich jak dyskusja nie rozwiąże problemu odznacz jako nierozwiązaną, a po 14dniach także jak sprzedający nie rozpatrzy reklamacji albo nie uzna  albo ją odrzuci, jak nie odrzuci jest uznana,

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#10 Popularyzator#

Składasz zwrot, jeżeli nie minął okres 14 dni, albo reklamację z tytułu niezgodności z umową i tyle. W panelu zakupów masz zapis z aukcji w momencie nabycia produktu, więc sprzedawca nie ma pola, żeby kłamać, bo Allegro oczywiście wie co w danym momencie kupiłeś. Jeżeli jest oporny - otwórz dyskusję, od razu wezwij Allegro i otrzymasz najpewniej zwrot pieniędzy na koszt sprzedawcy, a sprzedawca ban oczywiście zakładając że racja jest wyłacznie po Twojej stronie.

oznacz moderatorów

112MOTOROLA
#7 Wielbiciel#

IMG_2305.jpeg

Sprzedawca pisze o jakimś nieporozumieniu. Nie widzę tego wszystkiego ale coś ewidentnie pokręcili bo tłumaczenia nie są jasne . Tu ich cytat „Witam, Niestety nie mam możliwości wysłania Panu w/w elementów, stąd proszę o zrobienie zwrotu. Doszło do nieporozumienia i niedopatrzenia przez osobę, która wystawiała produkt. Już tłumaczę: Allegro automatycznie uzupełnia treść ogłoszenia/produktu z kategorii danego przedmiotu (nie da się tego zmienić lub trzeba tworzyć nowy katalog co czasami jest niemożliwe), osoba wystawiająca aukcję napisała na dole aukcji Szlifierka + Bateria Fakt powinna napisać to bardziej czytelnie, co mogło wprowadzić w błąd kupującego. Rozumiemy to, niestety nie wyczarujemy Panu pozostałych elementów z ogłoszenia dlatego prosimy o zwrot towaru. Z poważaniem” 

a aukcja wyglądała jak na załączonym zdjęciu 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@112MOTOROLA Obrazki są dla nas niewidoczne.

Rozumiem Twoje niezadowolenie ale czego oczekujesz?

Sprzedający napisał że nie ma możliwości wysyłki brakujących elementów i poprosił Cię o odesłanie - w domyśle trzeba to traktować jako reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.

Przy reklamacji sprzedający ma prawo oczekiwać odesłania towaru a o samym sposobie realizacji tej reklamacji decyduje już sprzedający.

Może dosłać Ci te elementy, może zwrócić środki po odesłaniu towaru - decyzja leży po jego stronie.

Jeśli nie odeślesz towaru to reklamacja może zostać zwyczajnie odrzucona.

Swoich praw - jeśli uważasz, że zostały naruszone - możesz dochodzić na drodze cywilnej.

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#10 Popularyzator#

@112MOTOROLAA, to chyba wiem o co chodzi: przy wystawianiu aukcji masz kilka składowych - Zdjęcie, opis, specyfikacja i tytuł. Jeżeli przypisujesz aukcję do produktu z katalogu, a często jest to wymagane, wtedy zaciąga się specyfikacja a także tytuł z bazy Allegro. Często nie da się tego zmienić, a Allegro wypisuje tam głupoty, bądź można to przeoczyć, jeżeli wystawia się kilkaset aukcji na raz. Dlatego ważne jest, by zawsze czytać opis aukcji (nie specyfikację) bo tam Allegro nie ingeruje, wypełnia go tylko sprzedawca.

 

No i tutaj faktycznie mogło dojść do czegoś takiego, że Allegro nazwało aukcję "Szlifierka i 2 akumulatory", a sprzedawca wystawił "Szlifierkę i baterię", co uwzględnił w opisie, ale nie w tytule/specyfikacji, która jest połowicznie przez niego wypełniana.

 

Mogło dojść do nieumyślnej winy sprzedawcy, więc jeżeli on sam proponuje zwrot i nic nie kręci, to też nie widzę powodu, by robić pod górkę. Wszyscy jesteśmy ludźmi i czasami się mylimy (lub myli się za nas Allegro).

oznacz moderatorów