Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jeśli zamówiłam towar od kogoś i nie chcą mi go wysłać bo stwierdzili ze sie pomylili w cenie i że nie wyślą mi towaru bo doszło z ich strony do pomyłki i albo im doplace do zamówienia albo zwrócą mi pieniądze.. Moje pytanie to czy mają prawo tak zrobić ze nie wyślą mi tych rzeczy po cenie jakiej zakupiłam?
@Client:43533037 Wszystko załatwiaj przez Allegro.Niech wyjaśni.Otwórz dyskusję i domagaj się wysłania:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dziękuję tak zrobiłam, chce podkreślić że pare dni wcześniej zamawialam to samo od tego samego sprzedawcy i nie było gadania że zła cena i towar doszedł
Jeśli to nie był rażący błąd w cenie, czyli na przykład nie kupiłeś za jeden złoty towaru wartego tysiąc złotych, sprzedawca ma obowiązek Ci go wysłać. Możesz się tego domagać nawet sądownie. Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... W ostateczności wystaw sprzedającemu odpowiedni komentarz z odpowiednią ilością gwiazdek.
Kupiłam za 19 zl a teraz nagle cena to 209 zl.. Wcześniej kupiłam tą rzecz za 19 i doszło bez problemu i nie było gadania że zła cena
@Client:43533037 A rzeczywiście tyle kosztuje czy teraz aż tak wzrosła. Ale skoro się pomylił to powinien zmienić ofertę.
Teraz widzę że zmienili cenę na 209 ale parę dni temu zamawialam za 19 i doszło bez problemu i nikt mi nie pisał ze błędna cena
@Client:43533037 Kluczowe w tym wypadku jest to czy towar, który został zakupiony faktycznie kosztuje w okolicach 209 zł. Jeżeli tak to rażący błąd i mogą ci odmówić wysyłki jeżeli przedmiot faktycznie kosztuje w okolicach 19 zł to możesz się ubiegać o wysyłkę.