Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od lat korzystam z allegro - wszystko w porządku. Ale teraz przyszło mi zwracać towar niezgodny z opisem. I tu się zdziwiłem. Ktoś wysłał mi zły towar. Umyślnie, albo nie - to inna sprawa. W każdym razie błąd sprzedawcy powoduje, że dwa razy płacę za wysyłkę, bo dostaje tylko zwrot kosztu towaru, bez wysyłki od sprzedawcy. I za wysyłkę z powrotem też płacę ja. Zupełnie tego nie rozumiem. W dodatku najpierw mam towar wysłać, potem czekać - dostanę pieniądze, albo nie.
Płacę dwa razy za wysyłkę czegoś, czego nie zamawiałem i ryzykuję, czy dostanę zwrot środków.
Czy to jest w porządku? Czy ten program dobrze się nazywa - "Ochrony kupujących"? Na czym polega ta ochrona, jeśli można spytać?
Czy tak jest prawidłowo? Wiem, że taki jest regulamin. Czy macie Państwo opinię UOKiKu na ten temat? Można ją poznać? Czy może trzeba ich zapytać?
Paweł
@rudy_1410 Czy Ty sam rozumiesz co piszesz ?
"lub obowiązujące prawo"?! Co za bzdura! Allegro ma gdzieś, jak sprzedający złamie prawo! Doświadczyłem tego na własnej skórze. POK wypiął się na mnie wielką (wiecie czym)... Jak regulaminu nie złamie, a obieca Wam nawet przez komunikator Allegro "złote góry", czy chociażby natychmiastową wysyłkę, to pracownicy Allegro będą Wam jeszcze wmawiać, że "natychmiastowa" nie może oznaczać czasu wysyłki?!
Stary temat moja odpowiedź nie na temat 🤔
"Uwielbiam" nic nie wnoszące do sprawy odpowiedzi.