Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o odpowiedź. Założyłam spór ze sprzedawcą ze względu na towar niezgodny z opisem - wada wykryta podczas użytkowania. Sprzedawca nie odpowiedział w ciągu 14dni, po interwencji allegro oświadczył, że naprawi towar jednocześnie nie odpowiedział czy i kiedy wyślę do mnie kuriera po odbiór przesyłki. Sprzedawca chce, abym na swój koszt przesłała towar do niego a on zadecyduje czy uzna reklamację. Czy w tej sytuacji mogę oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i starać się o zwrot poprzez allegro protect?
@karolinka910 sprzedawca jest firmą? Po 14 dniach bez decyzji reklamacyjnej uznaje się za uznaną. Nakaz sprzedawcy odbiór określ swoje 9czekiwania.
@karolinka910 Należy koniecznie odznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną.
@karolinka910 jeśli sprzedawca jest firmą to i tak ustawowo ci odda za tą wysyłkę po okazaniu dowodu zapłaty za nadanie.