Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem niedawno małe plastikowe mocowania w cenie 6 zł. Wysyłka towaru jest droższa niż sam towar, a zwrotowi podlega wyłącznie cena towaru? Sprzedawca przyznał się że nie sprawdził towaru przed wysyłką... czyli nie ponosi żadnych konsekwencji błędu narażając kupującego na większe koszty? Jak rozwiązać ten problem w najlepszy sposób?
@konradbass Jeżeli zwracasz bez Smarta to na twój koszt. Jeżeli reklamujesz i reklamacja jest uznana to koszty przesyłki ponosi sprzedający.
Jeśli to była reklamacja z powodu wad lub niezgodności z opisem, zwrotowi podlegają wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt dostawy + koszt odesłania. Domagaj się tego w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i jeśli sprzedawca nie zwróci wszystkiego, poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro.