Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, miesiąc termu zakupiłem produkt którego nie otrzymałem. Sprzedający w ten sposób postąpił z wieloma kupującymi i dostał blokadę konta. otrzymałem zwrot kosztów z Programu Ochrony Kupujących lecz po tygodniu od otrzymania zwrotu kosztów sprzedawca bez konsultacji wysłał towar. Co w takim przypadku zrobić skoro nie można skontaktować się ze sprzedawcą?
Najlepiej nie odbierać, oczywiście po otrzymaniu albo wcześniej odstąpiłeś od umowy zakupu. Jeżeli odbierzesz towar musisz zwrócić środki do Allegro otrzymane w ramach POK.
Właśnie chodzi o to że jeżeli ten towar to faktycznie to to cena była super atrakcyjna i wolał bym kupić go w tej cenie gdyż i tak będę szukał tego towaru w przyszłości i będę zmuszony zapłacić więcej dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda od strony regulaminu i gdybym chciał zwrócić kasę do allegro i odebrać ten towar zaległy czy nie dosięgnęły by mnie jakieś konsekwencję ?
@Toxicialyty Rozumiem, w takim razie napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
dziękuję za pomoc wysłałem zapytanie pod podany link.