Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Co mogę zrobić towar wadliwy odesłałem i mimo to nie dostałem zwrotu pieniędzy pozdrawiam Jace
Sprzedawca ma czas na rozpatrzenie reklamacji i zwrot .Kiedy wysłałeś mu ten wadliwy towar?
@Client:46961243 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam zgłoś problem i poproś o pomoc Allegro - wtedy sprzedawca szybko pieniądze odda.
Jeśli to zakup na Allegro Lokalnie, spór otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli spór nie rozwiąże problemu, zakończ go po 14 dniach jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia