Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupiłem towar u sprzedawcy. Wszystko przebiegło pomyślnie więc wystawiłem komentarz pozytywny.
Niestety towar (młotowiertarka) uległa awarii po kontakcie ze sprzedającym wysłałem do reklamacji i czekałem na rozwiązanie.
Niestety czas mijał a kontaktu nie było, podjąłem próbę rozmowy i miałem zapewnienie, że sprzęt został wysłany od producenta i otrzymam go do końca tygodnia. Minęły kolejne dwa tygodnie, towaru nie dostałem, sprzedający nie odpowiada na maila, telefony, SMSy, nie ustawił powiadomienia o urlopie- dalej sprzedaja na Allegro...
Niestety program ochrony kupujących nie obejmuje tego zakupu ,ponieważ minęło 180 dni. Jakie mam możliwości dochodzenia swoich praw? Sprawę zgłoszę do organów ścigania. Chciałbym zmienić również komentarz aby przestrzec innych kupujących.
Organy nie zajmują się reklamacjami.
Udaj się do rzecznika praw konsumenta jeśli kupiłeś jako konsument. Albo załóż gościowi sprawę w sądzie.
Trochę uprościłaś, oczywiście nie chodzi o samą reklamację a o oszustwo. Dziękuję, sprawę pewnie skieruję do rzecznika. Czy Allegro może w jakiś sposób wspomóc w sporze ze sprzedającym?
Po 90 dniach od zakupu niestety nie zmienisz komentarza. Dawniej komentarz można było wystawić w czasie nieograniczonym, z uwzględnieniem podejścia sprzedawcy do reklamacji, ale Allegro ten czas ograniczyło ze szkodą dla kupujących. Teraz możesz poprosić Allegro o pomoc w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeżeli nie przyniesie to rozwiązania problemu, pozostaje Ci najbliższy rzecznik konsumentów, który pomaga bezpłatnie. Listę znajdziesz na stronie UOKiK.