Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dnia 01.08 zakupiłem maszynkę do nabijania papierosów wartości 1000pln. Przez okres 2msc maszynka działała poprawnie jednak uległa awarii przestał wysuwać się tłok .
Dnia 19.10 z przebiegiem 3700 zrobionych papierosów została wysłana do sprzedającego celem naprawy, została naprawiona tzn. tłok się wysuwa i nabija papierosa ale nie tak jak przed usterką (oraz nie tak jak taka sama maszynka kolegi która ma zrobione ponad 20tyś papierosów i nigdy nie miał z nią problemów)
Tytoń przy filtrze jest luźno ubity, przez co czasem przy końcu potrafi nawet wypaść żar.
Dnia 24.10 zrobiłem zwrot do sprzedającego ponieważ dla mnie towar który nie działa poprawnie, nie jest towarem użytkowym. Jednak sprzedający odrzucił wniosek o zwrot gdyż jak twierdzi maszynka działa poprawnie.
Złożyłem wniosek do allegro protect ale został odrzucony pomimo iż pokazałem pracę dwóch maszynek jednocześnie i dokładność oraz powtarzalność w nabijaniu tej felernej.
Dodam jeszcze że jedyny autoryzowany dystrybutor i sprzedawca tych urządzeń w Polsce nie przyjmuje na serwis maszynek nie zakupionych u nich ( mają swoje plomby z numerami i wszystkie zaczynają się na B, BL ) Moja maszynka posiada plombę z literką H ). W związku z czym nawet nie mam się gdzie udać żeby ktoś wystawił jakiś zaświadczenie/ekspertyzę co do poprawności działania maszynki.
Gdzie można się jeszcze udać i co zrobić ? dziękuję za pomoc
@m310ax Zawsze są możliwości, składałeś reklamację gwarancyjną, czy gwarantem jest sprzedajacy? teraz jak przy powtórnej reklamacji żądaj wymiany albo zwrotu środków, takie prawo. Poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ Zawsze składaj taką reklamację z tytułu rękojmi i rób to przez Allegro. Możesz także udać się do miejskiego rzecznika konsumentów.
Była zgłoszona reklamacja do sprzedającego bo posiadają "serwis" tych maszynek. Jednak po naprawie sprzęt nie działa tak jak powinien.
Zgłoszona została reklamacja/zwrot jednak odrzucona bo jak twierdzi serwisant maszynka działa poprawnie
Powołaj się na prawo, druga reklamacja i już, a nie żaden zwrot!
@m310ax widzę, że prowadzisz jeszcze z nami korespondencję na ten temat w sprawie nr 27637793, więc poczekaj proszę na wiadomość e-mail.
Tak prowadzę rozmowę która wydaje mi się że prowadzi donikąd.
Chcę zwrócić sprzęt i odzyskać swoje pieniądze, a nie kolejny raz wysyłać sprzęt na gwarancję i się dowiedzieć że działa poprawnie. Zadowolona by była Pani z zakupu nowej lodówki która co prawda buczy ale nie chłodzi ?
@m310ax rozumiem Twoją irytację, jednak decyzja na ten temat nie należy do mnie. Sprzedający może nie uznać reklamacji, Doradców zajmujących się rekomepensatami obowiązują procedury i dlatego proszą o informacje na ten temat z serwisu. Poproszę Cię o cierpliwość, mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Ciebie pomyślnie.
Doradcy doradzają ponownie wysłać sprzęt do serwisu który twierdzi że maszynka działa poprawnie, no chore naprawdę . Wysłałem film prezentujący i pokazujący jak działa sprawna maszynka a jak działa bubel który chcę zwrócić. Na filmie dokładnie widać że papierosy nie są nabijane tak jak powinny.
Z chęcią bym wysłał maszynkę do autoryzowane dystrybutora celem weryfikacji, ale ten nie przyjmuje na serwis maszynek nie zakupionych u nich.
W zasadzie nie masz takiej mozliwosci aby zwrocic sprzet i dostac pieniadze. Oczywiście biorąc pod uwagę opis sytuacji powyzej.
a dlaczego ?
Zapoznaj się ze swoimi warunkami gwarancji.
Tam znajdziesz odpowiedź.
Żeby nie było, zapoznałem się z warunkami gwarancji firmy z Ostrzeszowa (B...).
Ciekawa lektura.
Zapewniam 😄
tylko że z firmą z Ostrzeszowa nie mam problemu 🙂
Poczekaj na odpowiedź allegro.
Jeśli Twoje warunki gwarancji są tak bogate jak firmy z Ostrzeszowa to jak pisałem wcześniej - marne szanse na zwrot pieniedzy w prosty sposob.
Ale nie mam szklanej kuli i nie jestem jasnowidzem zeby wiedziec co tam masz napisane.