Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Jak w temacie, zakupiłem towar, opłaciłem a sprzedawca wysłał przesyłkę kurierem za pobraniem - co mogę zrobić w takiej sytuacji? Na tą chwilę przesunąłem odbiór przesyłki o trzy dni - jest taka możliwość u przewoźnika.
Pozdrawiam
Tomek
@ammo31 Nie musisz odbierać za pobraniem skoro już za towar zapłaciłeś. Otwórz dyskusję z sprzedającym i sprawa się wyjaśni.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
taki też jest mój tok myślenia 🙂 dzięki, zobaczymy co z tego wyjdzie
@ammo31 daj nam znać 🙂
kontaktowałem się ze sprzedawcą, kasę dostałem na konto na następny dzień, przesyłka dotarła - odebrana
ammo31skontaktuj się ze sprzedającym , podejrzewam zwykłą ludzką pomyłkę i wszystko da się wyprostować . Dyskusję zachowaj na ewentualne komplikacje .
Dokładnie. Nam też się parę razy zdarzyło pomylić, i zawsze się dogadaliśmy. Klient opłacał u Kuriera - a Księgowość robiła zwrot. Simple. Oczywiście pewnie zależy od Klienta.